Lightweight Performance наточи BMW M3 G80


28
дек.
2021

Специалистите на тема BMW от Lightweight са разработили фокусирани върху пистата тунинг-части за BMW M3 G80. Готови са окачването, джантите, ауспуховата уредба и аеродинамичните елементи – скоро ще има и още!

Когато трябва да се направи едно BMW по-бързо, то хората от Lightweight Performance са сред най-търсените. Тунинг-специалистите акцентират върху подобрения пърформънс за пистата.

Тунинг на окачването с Eibach и Bilstein

Lightweight акцентира първо на напречната динамика. В момента в процес на разработка са два вида окачване. Едно е съвместна разработка с Eibach и вече се предлага за предшествениците на М3 и М4 от Серия F, както и за М2. Сега окачването се адаптира за M3 G80 и M4 G82.

Окачването ще подобри динамиката и пригодността за ежедневието. Също в процес на разработка е и окачване съвместно с Bilstein. В момента вече се продават комплекти пружини за M3 и M4.

За по-як звук се предлага ауспухова уредба, а разработените заедно с HJS тръби все още се тестват. Иначе от Lightweight засега не са пипали задвижването, като увеличена мощност ще има на по-късен етап.

По отношение на мощността – тя остава 480, респективно 510 к.с. при Competition от 3-литров битурбо редови 6-цилиндров агрегат.  Респективно същите остават и серийните динамични характеристики. 4,2 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч (3,9 секунди при Competition, 3,5 секунди при xDrive версията с 4х4) и до 290 км/ч максимална скорост са доста респектиращи.

Джанти в контрастен цвят

Освен окачването и ауспуховата уредба тунинг-специалистите са се заели и с аеродинамични елементи за модела от Мюнхен. В предницата има нов спойлер, който не е карбонов, а полиетиленов. Задният спойлер е карбонов и може да регулира наклона си. Автомобилът от снимките е с алуминиеви джанти с размер 10×20 и 10,5×21 цола в матов златист цвят, които подхождат чудесно на зеления лак Isle of Man. Гумите са Michelin Pilot Sport 4S с размер 285/30 отпред и 305/25 отзад. За пистата Lightweight са приготвили джанти с по-малък размер и полусликове.

Колко струва тунингът? Отговор на този въпрос от Lightweight дават при запитване. Ако предлаганите дотук части не са ви достатъчни, то трябва да проявите търпение. Тунинг-специалистите са обявили, че ще облагородят M3 и M4 G80/G82 в истински „Clubsport“. Тоест чакането ще си струва. Ако междувременно искате да си купите ново BMW M3: базовата версия с механична скоростна кутия започва от 167 000 лв., а Competition струва 181 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин