2019
„Снийкър“ класиката Air Force One на Nike се радва на огромна популярност сред младите хора по целия свят. И тъй като Lexus се е насочил точно върху тази таргет група със своя модел UX, „благородната“ марка на Toyota стартира атрактивна маркетингова кампания: японците поставят на SUV-а бели гуми, които наподобяват легендарната баскетболна обувка.

Гумите са направени в колаборация с американския дизайнер Джон Елиът, който е автор на оформлението на специална серия Air Force One. Именно този модел обувки са използвани за вдъхновение при шикозните гуми. Върху протектора си гумите носят типичния профил и логото на легендарните Nike-ове. Lexus-ът със специални гуми ще бъде представен в рамките на Седмицата на модата в Ню Йорк, след която те ще бъдат продадени на аукцион с благотворителна цел. Разбира се, атрактивните гуми не стават за шофиране, а са предназначени единствено за шоу.