Lexus направи „хардкор“ версия за писта на RC F


14
ян.
2019

Дните на големите атмосферни двигатели с вътрешно горене изглежда са преброени. Засега обаче при Lexus V8-агрегатът с обем 5 л още има бъдеще: японците пускат машината с 472 к.с. и 535 Нм при обновения RC F. За моделна година 2020 спортното купе получава освежени светлини отпред и отзад, както и „пипнати“ брони. Под ламарините новостите са олекотен всмукателен колектор, по-малък компресор на климатика (за намаляване на теглото), алуминиеви компоненти по окачването и кухи полуоски. Благодарение на новите гуми Michelin Pilot Sport 4S, система Launch Control и по-високо предавателно число на задния диференциал RC F 2020 ускорява от 0 до 60 мили (0-96 км/ч) само за 4,2 сек.

Най-съществената новост за модела обаче е новата версия Track Edition, която ще разпознаете веднага по огромното карбоново антикрило отзад и по-ниския преден спойлер. Фиксираното антикрило е по-леко от стандартния за RC F активен спойлер и същевременно увеличава притискателната сила с 26 кг и намалява аеродинамичното съпротивление.

Сред другите мерки за сваляне на теглото са гърнето и ауспуховите тръби от титан, както и 19-цоловите джанти BBS. За оптималното отрицателно ускорение се грижат карбонови спирачки Brembo. Всичко това намалява килограмите с близо 80 спрямо стандартния RC F. Именно благодарение на диетата колата ускорява от 0 до 100 км/ч с 0,2 сек по-бързо от обикновената модификация – промени по двигателя не са правени.

Още по темата

Card image cap
Демпферният маховик „издиша“ след 150 000 км

29
юли
2017

Valeo признава, че първата генерация двумасови маховици сдава багажа след пробег 150-200 хиляди километра

Card image cap
Mercedes разкри моделната си стратегия

30
авг.
2016

Изненадващо Daimler разкриха много неща за бъдещето си: през 2017 година Mercedes ще представи 11 нови модела. AUTO BILD ви показва всички нови модели!

Card image cap
Нова технология за защита на най-уязвимите на пътя

2
дек.
2015

ПТП-тата с пешеходци в България са най-голям дял от всички ПТП

Card image cap

В последния брой:

Архив >