Lexus направи „хардкор“ версия за писта на RC F


14
ян.
2019

Дните на големите атмосферни двигатели с вътрешно горене изглежда са преброени. Засега обаче при Lexus V8-агрегатът с обем 5 л още има бъдеще: японците пускат машината с 472 к.с. и 535 Нм при обновения RC F. За моделна година 2020 спортното купе получава освежени светлини отпред и отзад, както и „пипнати“ брони. Под ламарините новостите са олекотен всмукателен колектор, по-малък компресор на климатика (за намаляване на теглото), алуминиеви компоненти по окачването и кухи полуоски. Благодарение на новите гуми Michelin Pilot Sport 4S, система Launch Control и по-високо предавателно число на задния диференциал RC F 2020 ускорява от 0 до 60 мили (0-96 км/ч) само за 4,2 сек.

Най-съществената новост за модела обаче е новата версия Track Edition, която ще разпознаете веднага по огромното карбоново антикрило отзад и по-ниския преден спойлер. Фиксираното антикрило е по-леко от стандартния за RC F активен спойлер и същевременно увеличава притискателната сила с 26 кг и намалява аеродинамичното съпротивление.

Сред другите мерки за сваляне на теглото са гърнето и ауспуховите тръби от титан, както и 19-цоловите джанти BBS. За оптималното отрицателно ускорение се грижат карбонови спирачки Brembo. Всичко това намалява килограмите с близо 80 спрямо стандартния RC F. Именно благодарение на диетата колата ускорява от 0 до 100 км/ч с 0,2 сек по-бързо от обикновената модификация – промени по двигателя не са правени.

Още по темата

Card image cap
Алуминиев дизел за новия Е-клас

17
февр.
2016

Новият Е-клас ще бъде първият модел, в който ще бъде поставен дизеловият агрегат ОМ 654. Алуминиевият агрегат е лек и икономичен и трябва да се справя с по-строгите тестове за вредните емисии

Card image cap

В последния брой:

Архив >