Lexus бележи един милион продажби в Европа

2610
2020

Lexus достигна впечатляващата граница от един милион
продадени автомобила в Европа, отбелязвайки кумулативен общ брой под формата на седемцифрено число през септември. Това постижение съвпада с трийсетгодишния юбилей от представянето на Lexus в Европа, наречен “30th anniversary of Lexus”.

То съвпада също и с началото на нова ера в историята на марката с представянето на модела UX 300e, първият захранван само от батерия, на някои европейски пазари.

През 1990 г., само няколко месеца след глобалния дебют на марката в Щатите, Lexus стартира продажбите си и в Европа с един модел, LS 400, и реализира 1158 автомобила. Началото може и да е скромно, но бележи старта на трансформацията на пазара за премиум автомобили, а LS дава нова дефиниция за това какво трябва да
представлява един луксозен модел, от гледна точка на динамика, ефективност и авангардно оборудване.

Същевременно с това Lexus представя нов подход към грижата за клиента и обслужването, поставяйки нови стандарти в световната автомобилна индустрия. Следвайки традиционните японски принципи „омотенаши“ – отношение към клиента
със същата грижа и вежливост като към гост у дома – Lexus поддържа съвършенството на услугите в сърцето и същността на своята марка.
Още от самото начало, Lexus върви по свой път вместо да следва установените норми на пазара, и част от него е разработването на самозарядни хибридни електрически системи за задвижване. Той представя първия в света луксозен хибриден автомобил,
SUV моделът RX 400h, през 2005 г., и оттогава продължава да разработва технологии за постигане на още по-добра динамика, по-нисък разход и емисии и удобства за водача.

От напусналите продажбените центрове в Европа един милион автомобила Lexus, не по-малко от 45% са хибриди. Днес, продажбите на хибридите в гамата на Lexus продължава да расте, а относителният им дял на западноевропейските пазари достига
96 процента.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин