Корпоративни новини » Land Rover Classic представя Expedition, вдъхновен от Defender V8 Trophy Ii

Land Rover Classic представя Expedition, вдъхновен от Defender V8 Trophy Ii

1608
2022

Land Rover Classic триумфира на пазара с 25 ексклузивни автомобила Defender Works V8 Trophy II, за да отпразнува своето глобално офроуд приключенско наследство.

За седем десетилетия Land Rover прекосява пътища, които сабили недостъпни за всеки друг. Всеки автомобил Defender има уникален дизайн, представляващ камуфлаж с 23 локации, които легендарният всъдеходе обходил в продължение на 70-те си години приключенска история, включително места катоTheCamelTrophy, TheFirstOverland и G4 Challenge. Дизайнът е съставен от множество скрити Land Rover емблеми, с които собствениците гордо могат да се идентифицират.

Освен възможността да притежават уникален колекционерски автомобил, клиентите са поканени да участват във второто ексклузивно тридневно състезание LandRoverTrophy.Те ще получат насоки от експерти, за да тестват своя Defender в поредица от офроуд предизвикателства, а накрая един отбор ще си тръгне с голямата награда.

Уникалните камуфлажни модели ClassicDefender Works V8 Trophy ще бъдат създадени с помощта на моделите на Defender от 2012-2016 г.с подобрени спецификации, разработени специално от екипа наLandRoverClassic.

Майкъл ван дерСанде,Изпълнителен директор, Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations, разказва: Defender е покорил терени по целия свят, а нашият най-нов Classic Works V8 Trophy II е отражение на всички тези експедиции. Всеки от 25-те автомобила е произведен с любов и отдаденост от екип от специалисти, като доставката ще бъде поета от производителя, а новите собственици ще имат възможността да се включат в ексклузивното събитие LandRoverTrophy.“

Задвижван от 5,0-литров V8 бензинов механизъм на Land Rover, произвеждащ 405 к.с. и 515 Nm въртящ момент, лимитираното издание разполага с осемстепенна автоматична трансмисия ZF. Всеки модел претърпява цялостна реконструкция с по-добро окачване, усъвършенстване на кормилното управление и подобрени спирачки. Той ще се предлага като модели 90 и 110 StationWagon, както и 110 Double CabPick-Up за първи път на модел Trophy. В серията от 25 автомобила LandRoverClassic ще създаде само 5 пикапа с двойна кабина, а останалите 20 автомобила ще бъдат 90 и 110.

Автомобилът е завършен с камуфлажна тема в бяло Fuji с контрастиращ черен покрив Narvik и черни екстериорни елементи Gloss Black, включително детайлите – нитове, винтове и вентилационни отвори. 18-инчови Gloss BlackSawtooth алуминиеви джанти допълват цялостния облик.

Камуфлажът включва 23 места, където Land Rover е преодолявал предизвикателни терени в продължение на повече от 70 години офроуд експедиции в региони от Южна Африка и Лаос до Перу.

Гама от екстериорни подобрения гарантира неудържимо представяне на всякакви терени. Черният преден капак е със сатенено покритие за намаляване на отблясъците при силна яркост, а мощната LED светлина с ширина от 1,27 м осигурява изключителна видимост през нощта.

ClassicDefender Works V8 Trophy II има 500 mm дълбочина на газене. Задна стълба осигурява достъп до багажника на покрива, а фините детайли включват емблема LandRoverTrophy и бял детайл с логото върху калниците. Спортните седалки Recaro са облицовани с висококачествена черна и бяла кожа Windsor с контрастни шевове, а вратите и тапицерията са с ръчно изработено кожено покритие.

Модерната информационно-развлекателна система на LandRoverClassic с интегрирана навигация и свързаност с мобилни устройства гарантира, че най-новите мултимедийни опции се намират в автентичното табло. Ергономичният лост на Land Rover за автоматичната скоростна кутия ZF също е монтиран за допълнителен контрол.

В централната част на таблото е разположен изработеният по поръчка циферблат на LandRoverTrophy от Елиът Браун с уникален камуфлажен дизайн -Competitor’sEdition. Допълнително 1000 ексклузивни броя на часовника, вдъхновени от LandRoverClassicDefender Works V8 Trophy II, ще бъдат налични в търговската мрежа за любителите на марката.

А за онези, които искат да персонализират настоящия си Defender с част от естетиката на Works V8 Trophy II, LandRoverClassic ще предложи вдъхновени от Trophy оригинални аксесоари, които ще бъдат обявени съвсем скоро.

КРАЙ

Повече информация

Техническа информацияLAND ROVER CLASSIC DEFENDER WORKS V8 TROPHY II
Двигател и трансмисия 
Работен обем4,999 см³
ЦилиндриV8 naturally-aspirated petrol (EU5)
Максимална мощност405 к.с.
Максимален въртящ момент Nm515 Nm
Трансмисия 8-степенна автоматична скоростна кутия, задвижване на четирите колела, двустепенна трансферна кутия, предни и задни диференциали за тежки условия, централен диференциал с регулиране на въртящия момент
Гуми и джанти16-инчови стоманени джанти, гуми за кални терени

История на V8 Defender

  • V8 моторите в Land Rover Defender и неговите производствени предшественици започнаха с Series III Stage 1 V8 от 1979 г. 3,5-литровият Rover V8 с карбуратор е с мощност 90 к.с.
  • LandRoverOneTen от 1983 г. и Ninety от 1984 г. използваха същия 3,5-литров Rover V8 двигател като Series III Stage 1 V8, но във форма със 113 к.с., повишена до 135 к.с. от 1987 г.
  • Само за северноамериканските спецификации (NAS) Defender 90 и 110, от 1992 г. се монтира 3,9-литрова версия с впръскване на гориво със 182 к.с. на Rover V8, заедно с четиристепенна автоматична скоростна кутия.
  • През 1998 г. 4.0-литровият V8 с мощност 190 к.с. от второто поколение Range Rover беше монтиран в лимитирана серия от 50-тата годишнина на Defender 90s с четиристепенна автоматична скоростна кутия.
  • 5,0-литровият Defender Works V8 от 2018 г. стана първият официален Land Rover Defender, задвижван от V8, представен от 1998 г. насам.
  • През февруари 2021 г. Land Rover представи V8 в новите Defender 90 и 110. Новият двигател с компресор от 525 к.с. задвижва най-бързия и най-мощен сериен Defender, правен някога, с ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди и максимална скорост от 240 км/ч.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ