Land Rover представи два нови бензинови двигателя


12
юни
2017

Land Rover представи два нови бензинови двигателя Ingenium за компактните си SUV модели Discovery Sport и Range Rover Evoque, както и нова дизелова версия на Ingenium с 240 к.с., за да направи още по-привлекателни двата най-продавани автомобила на марката.

Land Rover Discovery Sport и Range Rover Evoque за моделна година 2018 са оборудвани с изцяло новия 2,0-литров четирицилиндров бензинов Ingenium на Jaguar Land Rover, предлагащ усъвършенствана динамика. Двигателят Ingenium се произвежда в завода за двигатели на компанията на стойност 1 милиард британски лири в Улвърхамптън, Великобритания.

Технологиите включват интегриран изпускателен колектор, система за директно впръскване с 2000 бара и twin-scroll турбокомпресор за бързи реакции и икономичност. Двигателите имат електрохидравличен контрол на всмукателните клапани. Тази напредничава технология позволява променлив ход на клапаните, чрез което контролът на натоварването на двигателя се изпълнява предимно от всмукателните клапани, за сметка на дроселовата клапа. Това намалява загубите при изпомпване и осигурява несравнима гъвкавост и контрол над въздушния поток към горивните камери, което увеличава мощността и въртящия момент, като същевременно подобрява икономичността на гориво и намалява вредните емисии.

Мощният бензинов двигател Ingenium Si4 с 290 к.с. заменя традиционните радиални лагери в полза на сачмени лагери, което осигурява значителни подобрения в работата на турбокомпресора, включително по-бързи реакции и по-голяма икономичност.

Екологичният, изтънчен 4-цилиндров дизелов двигател Ingenium на Jaguar Land Rover предоставя високи нива на въртящ момент при ниски обороти за отлични реакции и ускорение, когато водачът го желае. Характеристики като високоустойчив картер, два балансиращи вала и активни хидравлични опори на двигателя осигуряват върховен финес.

Високотехнологичната система за рециркулация на отработените газове (EGR) използва охладена верига с ниско налягане в допълнение към веригата с високо налягане: това намалява загубите при изпомпване, увеличавайки икономичността и намалявайки пиковите температури на горене, за да спомогне за намаляване на образуването на NOx в цилиндрите.

Системата за селективна каталитична редукция (SCR) намалява емисиите на NOx от ауспуха. Системата инжектира течността за третиране на отработени газове AdBlue в отработените газове, където тя реагира с NOx и го превръща в безвреден азот и вода, което гарантира, че дизеловите двигатели Ingenium са съобразени с най-строгите ограничения на Euro 6.

За още по-добра динамика без компромис с икономичността, водачите могат да изберат по-мощния дизелов двигател Ingenium: Sd4. Оборудван с два турбокомпресора – първото приложение на последователна система за свръхпълнене от страна на Jaguar Land Rover – и система Common Rail с 2 200 бара, този двигател развива 240 к.с. и изключителните 500 Нм въртящ момент при едва 1 500 об./мин.

Още по темата

Card image cap
BMW пуска шампионска серия на М4

18
окт.
2016

Часове след като Марко Витман спечели титлата в DTM за 2016 г., от Мюнхен обявиха, че пускат ограничена серия на купето под името M4 DTM Champion Edition

Card image cap

В последния брой:

Архив >