L200: коравият работяга на Mitsubishi


29
сеп.
2018

Светът на яките пикапи нямаше да бъде същият без L200 – Mitsubishi-то, което не се страхува да натовари близо 1 т и да тегли до 3,1! За моделна година 2018 „японецът“ е получил по-добра шумоизолация и по-качествени материали в интериора, както и по-комфортни седалки.

20-сантиметровият клиренс ще ви гарантира напълно безгрижно придвижване извън пътя – този модел е мислен за истински офроуд, както доказват перманентното 4х4 и понижаващите предавки. L200 може да бъде шофиран в режим на двойно предаване и по асфалтови пътища (напр. на дъжд и сняг) – а не само на пресечен терен. Новата 6-степенна скоростна кутия превключва прецизно, но вибрациите в скоростния лост издават, че тук си имате работа с лекотоварен автомобил. При динамично шофиране по пътища с много завои рано или късно ще усетите характерната за пикап лека задница – за повече стабилност препоръчваме винаги да имате по някоя и друга торба с пясък в големия (1520 х 1470 мм) „леген“. Не търсете добра обратна връзка от волана – ще оцените качествата на сервоуправлението при офроуд, когато няма да чувствате толкова силно „ударите“ към ръцете ви.

Типично по японски: интериорът е с качествена изработка и не крие загадки. Тестовият автомобил беше без навигация – тя е достъпна само в най-високото ниво на оборудване

За задвижването в тестовия автомобил се грижеше 2,4-литровият дизел със 154 к.с. (от 55 990 лв. за базовото ниво Invite). По заводски данни машината консумира средно 6,9 л. По време на нашите изпитания с четирима души на борда, но без багаж пикапът изразходваше около 9-10 л на 100 км в града и между 7 и 10 (на магистрала с около 140 км/ч) извън града – съгласно показанията на бордовия компютър.

– Кросовият мотоциклет на Христо Димитров е лек като перце за Mitsubishi-то, чийто полезен товар е около тон

Като цяло този мотор не се мъчеше с теглото на L200, но ако искате повече увереност при изпреварванията, се преориентирайте към по-мощната версия на агрегата, която може да бъде поръчана единствено с по-високото ниво Intense (от 62 990 лв.). Само със 181 к.с. може да бъде комбиниран 5-степенният автоматик – а заедно с него ще получите блокаж не само на централния (Torsen), но и на задния диференциал.

„Истинската“ 4х4-система и понижаващите предавки осигуряват могъщи офроуд способности

Извод

L200 е не само „товарач“, който може да пренася кросови мотоциклети или да тегли на ремарке яхтата ви. Това Mitsubishi ще ви доставя истинско удоволствие при движение извън пътя – като не забравя да подправи дългите пътувания с щипка комфорт.

Технически данни

4-цил. турбодизел, отпр. напр. • Работен обем 2442 cм3 • Мощност 113 кВт (154 к.с.)/3500 об/мин • Максимален въртящ момент 380 Нм при 1500-2500 об/мин • Двойно задвижване/6-степ. ръчна трансмисия • Максимална скорост 174 км/ч • 0–100 км/ч за 12,2 сек • Просвет 200 мм • Д/Ш/В 5205/1785/1775мм • Междуосие 3000 мм • Размери на товарния отсек 1520 х 1470 мм • Собствено тегло 1870 кг • Разход на гориво 6,9 л дизел/100 км • CO2 180 г/ км • цена от 55 990 лв.

L200 не скрива типичната си природа на пикап, но се опитва да се доближи до комфорта на традиционен лек автомобил

Още по темата

Card image cap
Тествахме обновения Qashqai

6
юли
2017

Nissan Qashqai получи фейслифт. Ние успяхме да покараме обновения кросоувър и ви разкриваме най-важното за него

Card image cap
Новият кросоувър C-HR: eдна страхотна Toyota

4
ян.
2017

Отдолу SUV, отгоре Coupé с пет врати – японците атакуват с екстравагантен дизайн. С хибридното задвижване на Prius C-HR обаче не е евтин

Card image cap
Тествахме Tiguan в XL-размер

19
дек.
2016

7-местният Tiguan ще носи името Allspace. AUTO BILD успя да го покара предпремиерно и събра най-важната информация за него!

Card image cap
Тест на 100 000 км: надеждна ли е Kia Rio?

26
юни
2017

След бляскавия старт, към края на теста елегантният "кореец" показа сенчестите си страни

Card image cap

В последния брой:

Архив >