2018
Светът на яките пикапи нямаше да бъде същият без L200 – Mitsubishi-то, което не се страхува да натовари близо 1 т и да тегли до 3,1! За моделна година 2018 „японецът“ е получил по-добра шумоизолация и по-качествени материали в интериора, както и по-комфортни седалки.
20-сантиметровият клиренс ще ви гарантира напълно безгрижно придвижване извън пътя – този модел е мислен за истински офроуд, както доказват перманентното 4х4 и понижаващите предавки. L200 може да бъде шофиран в режим на двойно предаване и по асфалтови пътища (напр. на дъжд и сняг) – а не само на пресечен терен. Новата 6-степенна скоростна кутия превключва прецизно, но вибрациите в скоростния лост издават, че тук си имате работа с лекотоварен автомобил. При динамично шофиране по пътища с много завои рано или късно ще усетите характерната за пикап лека задница – за повече стабилност препоръчваме винаги да имате по някоя и друга торба с пясък в големия (1520 х 1470 мм) „леген“. Не търсете добра обратна връзка от волана – ще оцените качествата на сервоуправлението при офроуд, когато няма да чувствате толкова силно „ударите“ към ръцете ви.

Типично по японски: интериорът е с качествена изработка и не крие загадки. Тестовият автомобил беше без навигация – тя е достъпна само в най-високото ниво на оборудване
За задвижването в тестовия автомобил се грижеше 2,4-литровият дизел със 154 к.с. (от 55 990 лв. за базовото ниво Invite). По заводски данни машината консумира средно 6,9 л. По време на нашите изпитания с четирима души на борда, но без багаж пикапът изразходваше около 9-10 л на 100 км в града и между 7 и 10 (на магистрала с около 140 км/ч) извън града – съгласно показанията на бордовия компютър.

– Кросовият мотоциклет на Христо Димитров е лек като перце за Mitsubishi-то, чийто полезен товар е около тон
Като цяло този мотор не се мъчеше с теглото на L200, но ако искате повече увереност при изпреварванията, се преориентирайте към по-мощната версия на агрегата, която може да бъде поръчана единствено с по-високото ниво Intense (от 62 990 лв.). Само със 181 к.с. може да бъде комбиниран 5-степенният автоматик – а заедно с него ще получите блокаж не само на централния (Torsen), но и на задния диференциал.
Извод
L200 е не само „товарач“, който може да пренася кросови мотоциклети или да тегли на ремарке яхтата ви. Това Mitsubishi ще ви доставя истинско удоволствие при движение извън пътя – като не забравя да подправи дългите пътувания с щипка комфорт.
Технически данни
4-цил. турбодизел, отпр. напр. • Работен обем 2442 cм3 • Мощност 113 кВт (154 к.с.)/3500 об/мин • Максимален въртящ момент 380 Нм при 1500-2500 об/мин • Двойно задвижване/6-степ. ръчна трансмисия • Максимална скорост 174 км/ч • 0–100 км/ч за 12,2 сек • Просвет 200 мм • Д/Ш/В 5205/1785/1775мм • Междуосие 3000 мм • Размери на товарния отсек 1520 х 1470 мм • Собствено тегло 1870 кг • Разход на гориво 6,9 л дизел/100 км • CO2 180 г/ км • цена от 55 990 лв.