Kuga става спортният Ford


30
юли
2019

HEY FORD, искаме тази диета! Новата Kuga става по-дълга с 9 сантиметра (4,62 м) и с 4 по-широка (1,88 м), но е олекнала с 90 килограма. В края на тази година на пазара ще се появи третото поколение на компактния SUV, като производството на модела е във Валенсия, Испания. AUTO BILD получи възможност да разгледа автомобила отвътре. Първото впечатление: новата Kuga става спортният Ford!

Вертикалната предна колона и по-силно скосената задна колона отиват много добре на Kuga

Kuga дели една и съща платформа за компактни модели, наречена C2, с Focus, но предлага значително повече място: междуосието е увеличено с 2 см до 2,71 метра, има повече пространство за краката на задния ред – ще седите удобно, дори и да сте висок/а. Въпреки че Kuga е станала малко по-ниска, а тестовият автомобил бе оборудван с костващия място панорамен покрив, седящите на задната седалка не подпират тавана с главите си. При дизайна на интериора има малко изненади. Според Ford той е на 90 процента идентичен с този на Focus. Установяваме голям напредък в сравнение със старата Kuga по отношение на външния вид, качеството и техниката. Не вярвате? Вижте тогава дигиталния скоростомер! Харесва ни много във Focus, а сега го виждаме и при Kuga – тъчскрийн точно в зрителното поле.

Дигиталният скоростомер, тъчскрийнът в зрителното поле на централната конзола и въртящият се превключвател за автоматичната трансмисия – страхотно, Ford!

А под ламарината? Ford залага при Kuga за първи път на електрифициране – освен обикновен хибрид ще се предлага и версия с още по-икономичен Plug-in хибрид. За задвижването на модела с „две сърца“ ще отговарят 2,5-литров 4-цилиндров агрегат и електромотор. Батерията е с капацитет 10,3 кВтч и позволява изцяло електрически пробег от 55 километра. Системната мощност на автомобила е 225 к.с. При дизеловата версия опционално за пестенето на гориво помага 48-волтова бордова мрежа. На малко по-късен етап ще се появи и хибридно задвижване, при което Ford ще залага на бензинов двигател. Клиентите ще могат да избират между предно и двойно задвижване.

По-дългото междуосие означава повече място за краката. Човекът на AUTO BILD Елиас Холденрийд седи съвсем удобно със своите 1,80 м на задната седалка

Средният разход на тази версия ще бъде 5,6 литра. 2-литровият EcoBlue дизелов агрегат със 150 к.с. също ще бъде електрифициран от Ford. С помощта на стартер-генератор и 48-волтова бордова мрежа разходът на мекия хибрид ще бъде около 5 л/100 км. Без електрическо подпомагане клиентите ще могат да избират 1,5-литровия дизелов мотор със 120 к.с. При класическите бензинови задвижвания хората от Кьолн ще залагат на 3-цилиндрови турбомотори с изключване на цилиндрите и работен обем от 1,5 литра. Мощността ще е 120 или 150 к.с.

Вместимостта на багажника е на нивото на предшественика (456 литра). Ако преместите задните седалки напред, ще увеличите товарния обем с 67 литра

Първо впечатление

В новия Ford Kuga наистина има много място – дължи се на порасналата дължина от 4,62 метра. За съжаление са се увеличили и цените – със седем процента.

Задницата е по-ръбеста, а задните светлини – а ла Focus. Готино: две „истински“ ауспухови тръби

Извод

Нашите почитания, Ford! Въпреки че Kuga е на пазара от седем години, 2018-а бе най-добрата по продажби в Европа. Новият модел определено ще стане хит. Повече място, по-малко тегло, икономична хибридна техника, готина визия. Радваме се на този висок спортен Ford!

Още по темата

Card image cap
Ferrari-то на Фанджо продадено за огромна сума

12
дек.
2015

Някога това 290 MM Scaglietti е шофирано от Хуан Мануел Фанджо – сега колата бе продадена на търг. AUTO BILD ще ви каже, дали това е най-скъпото Ferrari на всички времена!

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: