Koenigsegg Jesko: само боята струва повече от мезонет!

1708
2020

Има суперавтомобили, има и хиперавтомобили: докато Lamborghini Aventador SVJ или Ferrari 488 Pista струват стотици хиляди левове, машини от гамите на Bugatti, Pagani и компания по правило излизат около 2 милиона! И който си мисли, че в цените им са включени всички екстри, се лъже. Това доказва конфигураторът на новия Koenigsegg Jesko, достъпен само за бъдещите собственици на автомобила с 1600 конски сили!

Инвеститорът в недвижими имоти и Life Coach Мани Кошбин в най-новото си видео представя конфигуратора на Koenigsegg Jesko. В САЩ Jesko ще бъде продаван в серия от едва 125 екземпляра – всеки на базова цена 2,84 милиона долара, докато в Германия базовата цена на модела е малко под 2,8 млн. евро (5,6 млн. лева). Кошбин, който има в колекцията си няколко Bugatti-та, едно Pagani, един McLaren P1 и други хиперавтомобили, притежаваше и Koenigsegg RS Phoenix, уникат, който продаде само след шест месеца с печалба около 3 млн. лева.

Боя за повече от 100 000 лева

В рамките на следващите 1-2 години в гаража на Кошбин ще се настани и Koenigsegg Jesko. Как точно ще изглежда супермашината Кошбин се опитва да разкрие в рамките на първата си сесия с конфигуратора. Започваме с боята: стандартните цветове като черно или бяло се получават без доплащане. За металика трябва да доплатите 13 990 долара (23 000 лв.), а за боя с перлен ефект – 24 800 долара (41 000 лв.). Още по-скъпи са двата Candy-цвята Аpple Red и Sweet Mandarin – за по 63 300 долара (104 000 лева) всеки.

Teзи златни ивици струват над 70 000 лева.

A ако искате каросерията да бъде в „нормален“ видим карбон, ще трябва да отделите 292 000 долара (482 000 лв.). Цветен карбон (зелен, син, червен и лилав) струва 570 000 лева! Но има и два по-скъпи варианта: специалното KNC-покритие струва умопомрачителните 443 400 долара (732 000 лева). Съкращението KNC идва от Koenigsegg Naked Carbon и зад него се крие разработено от шведите карбоново покритие, при което карбонът е подложен на минимална обработка и по този начин се създава ефектът автомобилът да изглежда като мокър. И ако сред тези атрактивни варианти все пак не откривате подходящия за вас цвят, имате възможността да изберете тон изцяло по ваш вкус.

Джантите струват повече от AMG C 63

Детайлният конфигуратор предлага и още много опции за индивидуализация като например централните златни ивици „едва“ за 43 700 долара (72 115 лева), или по-точно, ако трябва да предадем думите на Мани – „Само 43 700 долара, не е зле.“ В сравнение с джантите на Jesko ивиците са си направо на промоция. Който иска истински карбонови колела, трябва да подготви за тях 104 900 долара (173 000 лв.). Така се оказва, че само джантите струват колкото чисто нов Mercedes-AMG C 63!

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин