Kia Rio го раздава „спортяга“


7
мар.
2018

 В Женева Kia представи новото Rio GT Line – най-актуалният модел на марката в GT Line версия. Подобно на други GT Line изпълнения в портфолиото на бранда, Rio GT Line се откроява със стилен екстериорен дизайн и спортно излъчване. Новостите включват решетка тип „тигров нос“ в черен гланц и хром, нов дизайн на 17-цоловите алуминиеви джанти и LED фарове за мъгла тип „кубчета за лед“, напомнящи акценти на cee’d GT и pro_cee’d GT. Други отличителни елементи в екствриора на модела са двойните ауспухови тръби, LED дневните светлини, хромираните лайсни на прозорците, спойлерът на покрива в черен гланц и акценти по праговете.

Rio GT Line се задвижва от олекотения еднолитров T-GDi двигател на КИА с мощност от 100 или 120 к.с. През третото тримесечие на 2018 г. еднолитровият T-GDi мотор с мощност от 120 к.с. ще се предлага със 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител, докато 1,2-литровите и 1,4-литровите бензинови двигатели ще бъдат налични с GT Line спецификации. Опционалната инфоразвлекателна система със 7” тъчкскрийн включва навигаци и поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Моделът предлага също така камера за задно виждане при паркиране, отопляем волан и отопляеми седалки. Rio GT Line ще бъде дистрибутирано в Европа от края на първото тримесечие на 2018 г.

Още по темата

Card image cap
VisionX… или как ще изглеждат камионите след 10 години (ВИДЕО)

26
сеп.
2016

40-тонно смарт устройство на колела ще поеме задачите на логистичните мениджъри

Card image cap
Copzilla: бандитите треперят пред този GT-R

7
апр.
2017

Джантите с „бомбе“ седят доста странно на Годзила... и привличат повече внимание дори от сигналната уредба!

Card image cap
Opel поставя комбито на диета

27
ное.
2015

До 200 килограма по-малко! При новия компактен модел Opel залага на олекотената конструкция – и отново е на нивото на конкуренцията. Astra не е станала по-дълга, но въпреки това предлага повече място в багажника и интериора. Да не пропускаме и турбобензиновия мотор с 200 к.с.!

Card image cap

В последния брой:

Архив >