Kia Ceed SW срещу Kia Sportage: комбито или SUV-ът?


1
апр.
2019

KIA И КОМПАКТНИ МОДЕЛИ – страхотна комбинация! Вижте Sportage, който се представя доста убедително от три години насам. Сега към него се присъедини и красивият Ceed като SW. И двата модела са с динамична форма , но само единият се управлява динамично. И той се нарича Ceed SW. На комбито 136-те конски сили на дизеловия мотор му стигат напълно, като по-ниското с 200 кг тегло му помага да се движи с лекота в завоите. Sportage не познава проблемите на липсващото сцепление благодарение на двойното си задвижване (серийно при автоматичната трансмисия с два съединителя), но все пак прави впечатление на по-муден. Kia обещава също както и при Ceed 11,8 секунди до темпо 100, но на магистралата притежаващият по-добра шумоизолация SUV се поизмъчва, достигайки максимална скорост 180 км/ч (Ceed 200 км/ч) с много засилка. А при него ремаркето може да е само със 100 кг по-тежко. Във вътрешното пространство различията са по-малки.

Прегледни командни централи: и в двата „корееца“ ни хареса доброто разпределение в кокпита. В Ceed SW (вляво) не само дизайнът изглежда по-свеж, но усещането за качеството на материалите е малко по-добро

И двата модела блестят с прегледно управление и добро предлагано място. Докато пасажерите на задната седалка в по-късия с 11 см Sportage имат минимално повече място, пасажерите в струващия с 13 000 лв. по-малко SW се радват на по-фини материали. По отношение на багажника комбито е значително по-напред, побирайки с до 200 литра повече. Категорично предимство за комбито и при комфорта. Макар че и Ceed SW си позволява слабости, неговите колела тропат силно в дупките и преминават твърдо през ръбовете в пътната настилка. Колкото по-лоша е пътната настилка, толкова по-добре се справя Ceed. Нямаме никакви притеснения относно пътуването през отпуската. На Sportage така или иначе бихме сменили джантите и гумите – серийните в GT Line 19-цолови карат SUV-а да вози ненужно твърдо и нехармонично. В комбинация с ангажираното си управление комбито оставя по-активно и по-приятно усещане.

70 сантиметра височина на седене в Sportage, докато в Ceed тя е с 16 сантиметра по-надолу
Поставка за щората за багажника в комбито – интелигентно. SUV-ът също притежава тази екстра.

Ако си поръчате Sportage във версия с дизелов мотор със 136 к.с. и автоматична трансмисия с два съединителя, ще трябва да вземете и двойно задвижване – макар и да не ви трябва.

Още по темата

Card image cap
Първи сравнителен тест на новия Ford Ka+

19
ян.
2017

Почти 40 сантиметра по-дълъг и минимално по-скъп от своя предшественик, новият Ka+ се опитва да разбърка картите в класа на малките автомобили. Дали това е достатъчно, за да извадиш силен коз при моделите с дължина 4 метра?

Card image cap
Hyundai i30 Fastback: шикозното купе с четири врати 

24
ян.
2018

Hyundai допълва гамата на i30 с 4-врато купе. Дали Fastback е толкова спортен, колкото изглежда? AUTO BILD изпробва новия модел

Card image cap
Новото Subaru XV: познати линии, нова техника

23
сеп.
2017

На пръв поглед новото XV изглежда като старото, но под ламарините нещата са различни

Card image cap
100 000 км с BMW 320i Touгing: надежден ли е този „баварец“?

13
ное.
2017

Това BMW доставя удоволствие не само при шофиране, но и при посещенията в сервиза. Защото освен обичайните сервизни обслужвания и поддръжка 320i почти не се нуждаеше от грижи - един радващо надежден автомобил

Card image cap
Ford Fiesta в продължителен тест: като омагьосана!

2
сеп.
2017

Механиката на Fiesta се справи с продължителния тест от 100 000 километра без проблеми. Но електрониката се провали. Акумулаторът се изтощаваше сам, сякаш му бе правена черна магия - и то многократно

Card image cap

В последния брой:

Архив >