Kia Ceed SW срещу Kia Sportage: комбито или SUV-ът?


1
апр.
2019

KIA И КОМПАКТНИ МОДЕЛИ – страхотна комбинация! Вижте Sportage, който се представя доста убедително от три години насам. Сега към него се присъедини и красивият Ceed като SW. И двата модела са с динамична форма , но само единият се управлява динамично. И той се нарича Ceed SW. На комбито 136-те конски сили на дизеловия мотор му стигат напълно, като по-ниското с 200 кг тегло му помага да се движи с лекота в завоите. Sportage не познава проблемите на липсващото сцепление благодарение на двойното си задвижване (серийно при автоматичната трансмисия с два съединителя), но все пак прави впечатление на по-муден. Kia обещава също както и при Ceed 11,8 секунди до темпо 100, но на магистралата притежаващият по-добра шумоизолация SUV се поизмъчва, достигайки максимална скорост 180 км/ч (Ceed 200 км/ч) с много засилка. А при него ремаркето може да е само със 100 кг по-тежко. Във вътрешното пространство различията са по-малки.

Прегледни командни централи: и в двата „корееца“ ни хареса доброто разпределение в кокпита. В Ceed SW (вляво) не само дизайнът изглежда по-свеж, но усещането за качеството на материалите е малко по-добро

И двата модела блестят с прегледно управление и добро предлагано място. Докато пасажерите на задната седалка в по-късия с 11 см Sportage имат минимално повече място, пасажерите в струващия с 13 000 лв. по-малко SW се радват на по-фини материали. По отношение на багажника комбито е значително по-напред, побирайки с до 200 литра повече. Категорично предимство за комбито и при комфорта. Макар че и Ceed SW си позволява слабости, неговите колела тропат силно в дупките и преминават твърдо през ръбовете в пътната настилка. Колкото по-лоша е пътната настилка, толкова по-добре се справя Ceed. Нямаме никакви притеснения относно пътуването през отпуската. На Sportage така или иначе бихме сменили джантите и гумите – серийните в GT Line 19-цолови карат SUV-а да вози ненужно твърдо и нехармонично. В комбинация с ангажираното си управление комбито оставя по-активно и по-приятно усещане.

70 сантиметра височина на седене в Sportage, докато в Ceed тя е с 16 сантиметра по-надолу
Поставка за щората за багажника в комбито – интелигентно. SUV-ът също притежава тази екстра.

Ако си поръчате Sportage във версия с дизелов мотор със 136 к.с. и автоматична трансмисия с два съединителя, ще трябва да вземете и двойно задвижване – макар и да не ви трябва.

Още по темата

Card image cap
Сравнение на новия Mercedes E-клас T-модел с BMW 520d Touring и Audi A6 Avant 2.0 TDI

19
ное.
2016

Повече няма накъде – поне при комбитата: тествахме германските товарачи от висок клас с мощен дизелов агрегат

Card image cap
Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic: ръбовете вече не са на мода!

10
авг.
2016

SUV-еквивалентът на С-клас оставя в миналото „изваяните с брадва“ форми на предшественика си GLK и залага на типичните за Benz таланти

Card image cap
Първи впечатления от новото Mondeo 4×4

10
дек.
2015

Ford оборудва флагмана си за Европа с двойно задвижване. Интелигентната система за Mondeo обаче е запазена само за дизеловите версии

Card image cap
Land Rover Discovery: Остава як като скала!

31
мар.
2017

Land Rover пуска нов Discovery – според британците това е най-добрият всъдеход. Разбира се, че трябваше да проверим това. Естествено тествахме новия Disco и по нормални пътища

Card image cap

В последния брой:

Архив >