2016
Kia Motors обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за февруари 2016 г. възлизат на 214 219 броя. С това компанията регистрира ръст от 2.6% за изминалия месец. През втория месец за годината Kia отчита 12,2 % ръст в Северна Америка с регистрирани 54 118 автомобила, в Европа: +11% с реализирани 43 216 броя и Корея +10.5% (39 110 продажби).
Общо за първите два месеца на 2016 г. глобалните продажби на Kia са се увеличили с 0.5%, достигайки 418 881 броя. Корейският пазар отчита най-голям ръст за периода с реализирани 77 615 продажби (+7.7%). Европа и Северна Америка бележат ръст от респективно 6.7% и 6.4% с реализирани съответно 81 662 и 96 024 броя. Бестселърът на марката за февруари е Rio (известен под името К2 в Китай) с общо 33 552 продадени единици. Компактният CUV Sportage заема втора позиция с реализирани 32 052 броя, следван от Cerato (известен още като Форте или К3 на някои пазари) с 22 452 броя. Четвъртото място е отредено за елегантната лимузина Optima с реализирани 19 548 единици. На 5-та позиция се подрежда градският кросоувър Soul с регистрирани 14 761 продажби.