Jumper Kombi на старо: толкова много място за 3500 лева!

Специалистът по големи задачи Jumper е страхотен другар във всекидневието


21
юни
2017

Това ни дразни: ръжда и износване

По принцип Ducato, Jumper и Вохег са много здрави и издръжливи. И не изнервят собствениците си с дефекти на сложната си техника. Цените на резервните части са изгодни, ремонтите могат да бъдат извършвани във всеки сервиз. Лошата новина: голяма част от изтормозените и занемарени във всекидневието малки бусове изискват сериозни ремонти. Да не пропускаме и темата за ръждата – старателната проверка на каросерията е задължителна. При този екземпляр, който дълго време се е движил във Франция, открихме само едно критично огнище на прага – но това е по-скоро изключение.

Предно окачване

Лагерите на главините, спирачките, носачите и полуоските често са износени.

Ангренажен ремък

Трябва да се сменя на всеки 10 години или 120 000 килрметра. Проверка: кога е направено това за последен път?

Опори на пружинните стойки

Горните лагери на макферсоните страдат от високия полезен товар.

Спирачни тръбопроводи

Спирачните тръбопроводи на задната ос често са корозирали. Но смяната им не е скъпа.

Ръжда

Старателният оглед на дъното е много важен. Ръждата е най-сериозният проблем на Ducato и дериватите му.

Извод

Безрадостна кутия? Нищо подобно. Удивително е колко въодушевяващ може да бъде Jumper: водачът седи високо и уверено, а зад него има място за всичко. През плъзгащата се врата може да натоварите дори и евро-палет! Обаче: не очаквайте прекалено много за толкова малко пари!

Още по темата