JMS тунингова 5-цилиндровия Ford Focus RS


4
окт.
2021

Второто поколение на Ford Focus RS е доста предпочитана тема за почитателите и тунинг-специалистите. JMS ни показва, как с малък брой елементи моделът от Коьлн може да изглежда още по-спортен.

Първите поколения на Focus имат версии RS. Заради фамозния си 5-цилиндров турбомотор произвежданото от 2009 до 2010 г. второ поколение е легендарно и е доста предпочитано от тунинг-фирмите. Така например хората от JMS са придали повече потентност на горещия хеч с не много допълнителни елементи.

Смъкване чрез окачване с регулиращи се пружини

С внушителната си радиаторна решетка, широки калници и голям заден спойлер серийният Focus RS прави огромно впечатление. По отношение на каросерията този JMS-Focus си остава в оригинално състояние. Затова пък джантите са сменени. Сега в калниците се въртят 9,5×19 цолови Barracuda Karizzma алуминиеви джанти с гуми с размер 235/35. Посредством окачване с регулиращи се пружини на ST X автомобилът се приближава до асфалта с 45 мм отпред и с 40 мм отзад.

За да придадат повече „глас” на 2,5-литровия турбо 5-цилиндров агрегат на Volvo, тунинг-специалистите  са използвали ауспухова уредба на Friedrich Motorsport . Това ще добави някое и друго конче към серийната мощност от 300 к.с. В кокпита JMS са монтирали спортни седалки Recaro. Тунинг-специалистите не са направили други промени. Освен това не е нужно нищо повече – Focus RS MK2 и без друго изглежда доста спортно.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин