Jeep Wrangler Sahara: за максимални умения


20
февр.
2019

Момент – четвъртото поколение? Всъщност седемте предишни модела не се казват Wragler, а излизат под името Jeep – с обозначението CJ за Civilian Jeep – за разлика от военния автомобил Willy‘s Jeep, с който започва всичко през 1942 г.

Jeep изглежда така, както винаги е изглеждал

На външен вид новият Wrangler остава верен на себе си и на предшествениците си – логично, тъй като почитателите на модела не искат друга визия за нищо на света. Още от пръв поглед ръбестата и висока каросерия дава обещание за максимална проходимост извън пътя.

Естествено и новият Jeep Wrangler не прекалява със стремежа си да остави уверено и комфортно впечатление от движението по асфалтирани пътища. Независимо дали става дума за класическия вариант с три врати, или за по-дългата с 55 см версия с пет – Jeep се справя с всякакви терени, но не обича да се движи само напред по равен път.

Модерното среща традицията: вътре водача го очакват дигитален кокпит и най-големият централно разположен монитор (8,4 инча), предлаган някога в Jeep.

Jeep Wrangler минава през такива места и препятствия, през които модерните паркетни SUV-ове няма да оцелеят и десет минути. Когато се движите през гората (тестовият маршрут беше през планината от Сърница до Лещен), е нормално да ви стане лошо (все пак имате на разположение дръжки на колоните, за да се хванете здраво) – особено ако затънете в кал или пред автомобила се появят камъни.

Благодарение на клиренса от 25 сантиметра, на понижаващите предавки и на блокажите на предната и на задната оси, Wrangler ще се измъкне от ситуацията безпроблемно въпреки немалкото си тегло от 2,1 тона. В такива ситуации си проличава и предимството на индиферентното управление: не се налага да коригирате курса с милиметри като на пистата, а е достатъчно само да оставите автомобила да следва следите. Също така не трябва да правите резки движения с волана – особено върху кална повърхност и при лошо сцепление.

Екологично и мощно задвижване

Между другото новият 2,2-литров дизелов агрегат с 200 к.с. и 450 Нм максимален въртящ момент изобщо не се затруднява с придвижването на автомобила и си партнира чудесно с новата 8-степенна автоматична трансмисия. Двигателят отговаря на норма на вредни емисии Eвро 6d и има допълнителен резервоар за AdBlue. След 9,6 секунди достига темпо 100 км/ч (не извън пътя, разбира се), а максималната скорост е 180 км/ч. Средният разход според производителя е 7,6 л/100 км.

Jeep Wrangler минава през такива места извън пътя, където VW Tiguan или BMW X5 не биха оцелели дълго. С клиренса си от 25 см Wrangler не се спира пред камъни и ровове

При новия Wrangler за разпределението на мощността между осите се грижи многодисков съединител. Някои от заклетите офроудъри ще възроптаят, но предимството на системата е, че въртящият момент бива разпределян между осите автоматично. Останалото ни е познато. При спускане по наклон можете да отнемате от газта, а когато стане прекалено стръмно – и да натиснете спирачката. Режимът 4L с четири понижаващи предавки ограничава темпото до няколко километра в час.


Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
BMW Films се завръща с късометражен филм!

23
сеп.
2016

Поредицата от късометражни филми на BMW отново е тук. Новата част със заглавие "The Escape" ще се появи на 23-ти октомври с много екшън и холивудски звезди на BMWFilms.com.

Card image cap
Идва Golf с 310 „коня“!

28
апр.
2016

VW Golf GTI Clubsport S е направен по случай 40-годишния юбилей на Golf GTI

Card image cap
Губиш ключовете и 21 години не си караш новия Mercedes

11
апр.
2017

SL на 130км събира прах от двете десетилетия заради изгубени ключове

Card image cap
Суперавтомобил под елхата

30
дек.
2015

По Коледа суперзвездите подаряват суперавтомобили – понякога на половинките си, понякога на самите себе си. Вижте какви автомобили „паркираха“ под елхите им през тази година

Card image cap

В последния брой:

Архив >