Jeep Wrangler срещу Mercedes G-клас: право в калта


11
окт.
2018

ВОДАТА ПРЪСКА НАВИСОКО, двигателите вият диво, но подобно начинание не е никакъв проблем за Jeep Wrangler и Mercedes G-клас. Е добре, фотографът искаше да ги вкараме там. Въпросът е дали за тези автомобили съществуват наистина сериозни пречки. Тъй като те са всъдеходи, а не просто SUV-ове или кросоувъри. Те са направени именно за този начин на придвижване – да продължават напред и да не спират, преминавайки през всякакви възможни и невъзможни препятствия.

Локви, кал, скалисти терени, пясък, гора – няма значение. Wrangler и G-клас наскоро се появиха в новите си версии, но като цяло си остават произведени съгласно закона за чистотата на всъдеходите: рама, цял мост (е добре, сега Benz е с независимо окачване на предната ос), двойно задвижване, понижаващи предавки, блокаж на диференциала, голям клиренс (24 см). Както и всичко останало, за което можете да се сетите. При това открай време. Висока, ръбеста каросерия, издадени калници, кръгли фарове, почти вертикални стъкла.

Тестовият автомобил бе Wrangler Unlimited 2.2 CRDi Sahara. Ръбест – както винаги…

…но има и някои нови детайли: фарове с LED светлини, LED мигачи в калниците

Арматурно табло със само 8,4-инчов дисплей. Естествено всичко е здраво и устойчиво на атмосферните условия

Хубаво за видимостта: в сравнение с предшественика страничната линия е по-ниска, а прозорците са по-големи

Подобно нещо буди доверие: стабилните дъги срещу преобръщане винаги са тук – без значение дали моделът е с мек покрив от плат или с твърд пластмасов покрив

При появилия се още през 1941 г. оригинал на Jeep прибавяме и типичната радиаторна решетка със седем отвора, свалящото се предно стъкло, демонтиращите се врати и в зависимост от версията – свалящия се покрив. При произвеждания от 1979 г. Mercedes характерни са изпъкналите предни мигачи, предпазната лайстна и задните светлини. Изкуството да цитираш всичките тези неповторими детайли в новото време е майсторски претворено и при двата модела. Все още се получава. Дизайнерите са уцелили десетката и при оформлението на вътрешното пространство. Арматурните табла са вертикални, а въпреки новите елементи всичко ни изглежда доста познато. В Jeep има тъчскрийн с размер 8,4 инча за навигационната система. С много цветове и малко объркващи менюта. По-важното: дебелата ръкохватка пред пътника до водача. Американците я наричат Oh-shit bar – поставена е точно за момента, в който возещият се отпред не може да направи нищо друго, освен да крещи „Oh…“, е, сещате се кога. А такива моменти извън пътя в Jeep – а и разбира се, в Benz – съвсем не са рядкост. Например тогава, когато Wrangler се изкачва или спуска по много стръмен наклон, приближавайки се към пропаст. Е, разбира се, най-добре е да имате такова преживяване на шофьорското място.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Тествахме най-луксозната Kia на Нюрбургринг

19
юни
2017

Cъс Stinger Kia го раздава спортно. Впечатляващата лимузина ускорява до 370 к.с. и изглежда наистина благородна със своята линия а ла купе

Card image cap
Зоркият поглед на Subaru Levorg

1
ян.
2017

Системата Eye Sight в японското комби действа като втори чифт очи след тези на водача

Card image cap
Дизайнерското комби от Корея

8
сеп.
2016

Новата Kia Optima Sportswagon предлага предостатъчно място с дължината си от 4,86 метра. Но дали 1,7-литровия дизелов мотор е най-подходящото задвижване за комбито? Първите ни впечатления!

Card image cap
Високият клас на VW: колко Phaeton се крие в Arteon?

29
сеп.
2017

Новият Arteon трябва да замести не само СС, но и Phaeton. Но дали успява? На този въпрос ще отговори нашият сравнителен тест

Card image cap

В последния брой:

Архив >