Jaguar XJ8 втора ръка: рисковият луксозен лайнер

Преди 18 години благородният "британец" е струвал 71 000 евро.


2
сеп.
2017

Това ни изнервя

Най-първите екземпляри се движат със сменени двигатели. Причината е в никасиловото покритие на цилиндрите, което не понася нита гориво с голямо съдържание на сяра, нито пътувания
на къси разстояния при недостигнал оптималната си работна температура мотор. Така че при тестването си отваряйте ушите при старта на двигателя. Ако дрънчи, значи е заминал обтегачът на веригата. Водната помпа също е кандидат за сменяне. Автоматичната трансмисия на германския производител ZF се счита за здрава и превключва меко – въпреки това ви съветваме редовно да сменяте маслото й. Както при всеки Jaguar е наложителна и проверка на електрониката.

ПРЕДНАТА ОС
Разбитите стабилизиращи щанги спадат към износващите се части.

РЪЧНАТА СПИРАЧКА демонстрира отчасти едностранно действие – въпрос на настройка.

ЗАДНАТА ОС
Срещат се дефектни лагери. Проверете и каретата на кардана.

АУСПУХОВАТА система на XJ8 е доста издръжлива. Смяната също не е скъпа.

 

Оценка

XJ8 е постижима мечта за автомобил. След 18 години „котенцето“ струва 6% от първоначалнаrа си стойност. Направете си обаче точно сметката, за да не се оплаквате oт скъпата поддръжка.

 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >