2017
Най-достъпният седан на Jaguar порасна на дължина. Очаквано, модификацията с по-голямо междуосие е запазена за китайския пазар. Тя ще се казва XEL и ще бъде третият модел в гамата на британския бранд от подобен тип след XJL и XFL.
Идеята на XEL е той да запълни нишата между XE и XF, както и да помогне на Jaguar да се бори срещу конкуренцията на други производители в лицето на BMW (Серия 3Li), Mercedes-Benz (C-клас L) и Audi (A4L). XEL ще бъде произвеждан в Китай от джойнт-венчъра Chery Jaguar-Land Rover.
Подобно на други модели дълга база, и XEL следва дизайна на стандартната модификация. Разликите ще откриете при поглед отстрани – заради 10-те см „добавено“ междуосие вратите отзад са станали по-големи. XEL е дълъг 2935 мм, което е почти колкото стандартния XF (2960 мм). Първоначално ще бъде предлаган само един двигател – 2-литров с турбо, комбиниран с 8-степенен автоматик. Купувачите ще могат да избират между две нива на мощността – 200 и 250 к.с.