Jaguar i-Pace: изпробвахме електрическата „котка“

Първият Jaguar на ток получава 400 к.с. и максимален въртящ момент 700 Нм. AUTO BILD изпита SUV-a i-Pace

1503
2017

Дизайнът е много шик: нито един Jaguar от актуалната гама не изглежда толкова елегантно, колкото i-Pace – въпреки агресивния огненочервен цвят, който дори ще стигне до серийното производство. Преди всичко комбинацията от висока SUV-каросерия и ултракъс преден капак стои невероятно на електрическия Jag! В директно сравнение Tesla Model X изглежда далеч „по-дундеста“.

Багажникът побира 530 л

Въпреки сравнително компактните си размери (дължина: 4,68 м) Jaguar i-Pace предлага значително пространство в интериора със своето междуосие от три метра. Багажникът пък побира 530 л. Отпред се отваря допълнително пространство за товари – където можете да поберете малко повече от куфар. За конвенционалния автомобилен свят в интериора напомнят единствено въртящите се регулатори на централната конзола, останалото се управлява посредством тъчскрийн – като при Tesla. Гледката от мястото на шофьора е повече от приятна. Въпреки късия преден капак Jaguar предлага добър обзор, a чупките над мотора напомнят за по-старите Porsche 911.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин