Jaguar въвежда нови двигатели


24
февр.
2017

Jaguar обяви редица подобрения за своя SUV модел F-PACE и спортните седани XF и XE. Обновленията за моделна година 2018 включват дебюта на най-новите двигатели Ingenium на Jaguar Land Rover и нови характеристики за удобство и безопасност, налични и при трите модела, които предлагат по-големи възможности за избор и персонализация от всякога.

Промените увеличават привлекателността и на тритe модела, благодарение на два изцяло нови 4-цилиндрови бензинови двигателя Ingenium и един мощен дизелов с 240 к.с. В допълнение, F-Pace се възползва от новата икономична дизелова версия E-Performance, която обещава CO2 емисии от едва 126 г/км.

Новите 2-литрови 4-цилиндрови бензинови двигатели Ingenium с 200 к.с. (налични за моделите XE и XF) и 250 к.с. използват изцяло алуминиева архитектура, за да осигурят отлични топлинни качества и олекотена конструкция за подобрена икономичност и увеличена динамика на. Моделите с двигател 200 к.с. носят емблема 20t, а версиите с 250 к.с.са обозначени с 25t.

Новите 2-литрови 4-цилиндрови бензинови двигатели Ingenium с 200 к.с. (налични за моделите XE и XF) и 250 к.с. използват изцяло алуминиева архитектура

Дизеловата гама е разширена с въвеждането на 2-литровия 4-цилиндров дизелов двигател  Ingenium с два турбокомпресора и 240 к.с. Този мощен двигател с 500 Нм предлага традиционната динамика на Jaguar без да прави компромис с разходите за поддръжка.

Усъвършенстваният двигател има подобрени бутала, колянов вал и горивни инжектори и е първият 4-цилиндров двигател на Jaguar Land Rover, който използва две турбини. Последователната конфигурация увеличава мощността при високи обороти на двигателя и същевременно подобрява реакциите при ниските обороти. Моделите Jaguar F-PACE, XF и XE, оборудвани с новия дизелов двигател, носят емблемата 25d.

Новите силови агрегати с мощност 200 к.с. и 250 к.с. имат електрохидравличен контрол на клапаните за несравнима гъвкавост. Тази технология осигурява изцяло променлив контрол на повдигането на всмукателния клапан за оптимална икономичност, мощност и въртящ момент в целия обхват на оборотите. В допълнение, нова система за директно впръскване на горивото под налягане 200 бара осигурява по-екологично изгаряне. Тя включва централно монтирани инжектори с оптимизирано впръскване за подобряване на икономичността и намаляване на емисиите. За първи път в автомобил Jaguar изпускателният колектор също е интегриран с отлетите глави на цилиндрите. Преминаването на охлаждащата течност през колектора значително намалява времето за загряване, когато двигателите са най-неикономични, което подобрява разхода и намалява емисиите.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >