2020
Любимата ми сцена: съседите, които просто превръщат прозореца на прозореца в дъска за игри и страстно се отдават на играта – независимо от обстоятелствата. Производителят на спиртни напитки Jack Daniel’s обобщава как изобретателните хора се справят с карантинните мерки в новия си рекламен спот With Love, Jack.
Той е създаден с генерирано от потребители съдържание, свързано с песента True Colors, изпълнена оригинално от Синди Лаупър, тук в много променена версия, за която Кени Флитвуд и Уитли Литъл допринесоха – от студиото в хола.
Концернът на Jack Daniel’s води кампания срещу коронавируса
Мат Блевинс, глобален директор на марката на Jack Daniel’s: „Става въпрос за улавяне на реални моменти, които ви помагат да останете свързани.“ Това е първият филм от агенцията Energy BBDO, Чикаго. Джош Грос, главен креативен директор в Energy BBDO, добавя: „Всички трябваше много бързо да свикнем с тази нова реалност и открихме тази магия, в която се раждат наистина креативни и красиви идеи как да останем свързани“.
Brown-Forman, компанията майка на Jack Daniel’s, също участва по други начини. Компанията е дарила 1 милион долара за изследвания и също е започнала производството на дезинфектанти.