2017
ЛЕЛЕ, ЛЕЛЕ, колко е голям. Дълъг 5,30 метра, висок 1,80 метра, широк 1,86 метра – Isuzu D-Max просто скрива хоризонта. Дебелако, какво правиш в града? Отговора можете да намерите на уебсайта на Isuzu: той иска да работи за бизнеса и свободното време. Да тегли ремаркета с коне, да влачи чували, да рови по черните пътища дълбоко из горите. Качвате се на стъпенката и влизате в интериора. Позицията на седене е приятно висока, водачът гледа отвисоко другите автомобили. На борда разполагате с всичко необходимо. А при ниво на оборудване Premium+ дори и с кожена тапицерия и навигационна система. Но няма как да не чуете двигателя – той трака и чука дизелово под предния капак. С мощността си от 163 к.с. успява да ускори пикапа за спокойните 12 секунди до 100 км/ч. В това няма нищо чудно при собствено тегло от 2 тона. Останалият темперамент се губи в хидротрансформатора на мудно превключващата автоматична трансмисия.
D-Max е герой на труда. И когато теглите 3,5 тона из гората, няма да ви притеснява трополещата предна ос. Както и задвижването, което при включено двойно задвижване „затяга“ така, че D-Max почти не може да завива.
Извод
Той може да прави това, което трябва да може да прави: да се справя с тежки задачи, да рови в калта и да влачи тежко. Но се движи будно, подскачащо и шумно. И ако този рустикален чар ви допада, ще бъдете доволни да вложите повече от 60 000 лева в един напълно оборудван Isuzu D-Max.