2021
Тунинг-специалистите на тема Opel от Irmscher ни представят специална версия на Insignia GSi – всъщност само виртуално. Засега не е ясно, дали разполагащият с 300 к.с. седан ще се произвежда.
Opel и състезателен спорт? На феновете им хрумва единствено името Irmscher. Още преди близо 50 години хората от Ремшайд започват да правят модели на Opel по-наточени и създават състезателни легенди като автомобила от германския шампионат за туристически автомобили Manta А, управляван от Валтер Рьорл. Именно тази състезателна история искат да отбележат тунинг-специалистите със специален вариант на Opel Insignia CSi. Засега „iS3“ все още е само рисунка. От Irmscher още не са сигурни, дали тя ще се превърне в малка серия. Ако това стане, то Insignia ще получи достоен наследник на OPC-версията, каквато от Opel не пуснаха за второто си поколение.
Бодикит от карбонови части
GSi-базата е серийно по-спортна в сравнение с обикновените ѝ версии. Irmscher са използвали впечатляващ бодикит. Предната броня е допълнена със спойлер, а радиаторната решетка – от по-груба, впечатляваща версия. Карбонови са и страничните прагове, които преминават в задната броня и завършват в огромен дифузьор. Задните спойлери (на капака и на покрива) придават съвършен завършек на пакета за каросерията. Всички части са от карбон.
В калниците от Irmscher са монтирали 20-цолови алуминиеви джанти с дизайн „Heli Star“ с полирана звезда. Планираното смъкване на каросерията с 30 милиметра ще подобри динамиката в завоите. По отношение на моторизацията от Irmscher също планират подобрения: серийните 230 к..с. на 4-цилиндровия турбомотор ще бъдат повишение на 300 к.с. Мерките за целта все още не са известни. 325-те конски сили на OPC предшественика все пак ще останат недостижими.
Засега не е ясно, дали ще се произвежда
Така iS3 може да се превърне в приятен наследник на несъществуващия вариант OPC. Всъщност би могъл, тъй като от Irmscher не са взели категорично решение, дали ще превърнат идеята в малка серия. Възможно е положителната обратна връзка от страна на клиентите да помогне за вземане на решението.
Така, ч ако искате такъв автомобил, звъннете на Irmscher в Ремшайд. Ако серийната Insignia GSi ви е достатъчна: цените започват от 106 000 лв., а за комбито Sports Tourer трябва да приготвите 108 500 лв. в Германия).