Infiniti QX30 2.2d DCT AWD: премиум срещу каноните


4
сеп.
2018

Търсите нещо високо, но същевременно удобно за града, което да не носи емблемата на Mercedes, BMW или Audi? Ще го намерите при Infiniti – в лицето на малкия кросоувър QX30, който определено се различава от масата. Ние изпробвахме модела в дизеловата му версия със 7-степенна трансмисия с два съединителя – и оценихме високо всестранните му таланти. Въпреки че благодарение на сравнително компактните си размери (дължина 4425 мм) „японецът“ е много удобен за урбанистичната среда, с удобните си седалки той няма да ви изморява и на дълъг път.

Щедро облеченият в кожа интериор сякаш декларира, че Infiniti има пълното право да се нарича премиум

Със своите 170 к.с. и 350 Нм задвижващият агрегат „тегли“ повече от уверено машината, а 4х4-системата ще ви гарантира спокойно придвижване както по асфалта при лоши метереологични условия, така и при лек офроуд. Возията е приятно комфортна, а същевременно окачването не позволява на каросерията да се „лашка“ по пътища с много завои. Освен че е добре шумоизолиран и не натоварва пътниците със звука си, моторът е и сравнително икономичен – при нашия тест в смесен цикъл машината се задоволяваше с малко над 7 л на 100 км. Тестовият автомобил (ниво Luxe Tech, 86 550 лв.) беше оборудван разточително – със салон от висококачествена кожа напа, LED-фарове, 360-градусова система от камери и цяла армада асистиращи системи (за следене на лентата, за разпознаване на движещи се обекти около колата и др.). С други думи – тук няма да ви липсва нищо.

4х4-системата гарантира стабилност при лоши метереологични условия

QX30 не може да качи Еверест – но клиренсът от 173 мм ще ви гарантира безгрижно шофиране по разбитите български пътища

Извод

Infiniti QX30 има един-единствен дефект – цената. Иначе моделът ще ви зарадва с повече от богато серийно обзавеждане, качествена изработка, добра возия… и въобще – всичко онова, с което автомобил може да бъде наричан „премиум“. А тук получавате и нещо допълнително – индивидуалност.

Дисплеят на навигацията е разположен удобно на високо

TEХНИЧЕСКИ ДАННИ

Двигател: 4-цил. турбодизел • Работен обем: 2143 куб.cм • Трансмисия: 7-степ. с два съединителя • Макс. мощност: 125 кВт (170 к.с.) • Макс. въртящ момент: 350 Нм при 1400-3400 об/мин • Макс. скорост: 215 км/ч • Тегло: 1651 кг • Обем на резервоара 56 л • Разход (EU-Mix) 5,4 л/100 км • Обем на багажника: 430 л • Емисии на СО2 143 г/км • Цена: от 71 550 лв.

В първите километри можете да объркате лостчетата за адаптивния темпомат (ICC) и за чистачките/мигачите

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин