„Заксенринг“ не е пистата за GT-R; никога не е била за този модел, няма да бъде и занапред – поне за актуалния модел. Твърде голям брой продължителни серпентини, доста често сменящи посоката си завои, които внасят неспокойствие в двойното задвижване и се отразяват на разпределението на теглото. Така че ако въобще бе възможно подобрение на рекорда от страна на тази Годзила, то това можеше да стане единствено с Importracing. Размерите на гумите на това чудовище с 850 к.с. предполагаха рекорд: 345 отзад, 285 отпред, освен това окачване Clubsport и впечатляващ преден сплитер. Имаше обаче и един недостатък: Importracing изпробва и настройва автомобилите си на пистата „Хокенхайм“, а тя се различава от „Заксенринг“. Това, което на „Хокенхайм“ носи повече пъргавина, на „Заксенринг“ внася неспокойствие. Най-вече на задната ос, която доста танцуваше по време на обиколките за поставяне на рекорда. И така Importracing за малко не успя да постигне рекорд. Но не се притеснявайте – в този GT-R има много хляб!
Технически данни: V6 битурбо, 3800 cм³, 850 к.с., 950 Нм, 1720 кг, 0-200 км/ч за 7,5 сек, 340 км/ч максимална скорост, 350 000 лева
Ден на рекордите на пистата: заедно с 15 производители и тунинг фирми излязохме на „Заксенринг“ 2016! ВРЕМЕНАТА на лов за рекорди! Идеята изглеждаше проста и лесно осъществима: събираме колкото е възможно повече автомобили с разрешително за движение по нормални пътища на писта и даваме възможност на тунинг фирмите и производителите да участват със своите коли, карани от пилоти професионалисти. Целта: възможно най-много рекорди на пистата в различни категории – най-бърз „американец“, най-бърз ван, най-бърз Mercedes, най-бърз сред всички. Денят на рекордите, който се състоя през 2015 г. на пистата „Заксенринг“, бе голям успех: 21 автомобила поставиха 12 рекорда. Първоначално не бяхме сигурни дали такова мегасъбитие може да бъде повторено година покъсно. Решението обаче дойде лесно: някои искаха реванш, други бяха започнали да правят автомобили за рекорди. Когато от Mercedes AMG заявиха участие с три, а от Porsche – с два автомобила, проектът стартира. Последваха ги и други производители. Тунинг фирмите също не чакаха покана – единствено победителят от 2015 г. Tikt, специалист на тема Corvette, не успя да довърши колата си навреме. Въпреки това за нас бе късно да се откажем – новото събитие трябваше да стартира. И ние го направихме.