ID. LIFE: достъпният електрически Volkswagen


20
ян.
2022

Горе – Главният дизайнер на Volkswagen Йозеф Кабан и ID. LIFE. 

С ID. LIFE, Volkswagen представи своята визия за електрически автомобил в сегмента на малките автомобили. Концептуалният модел представлява визията за устойчива мобилност, цифрови технологии и неподвластен на времето дизайн – всичко това на начална цена от 20 000 до 25 000 евро. Конкретните акценти включват естествените и рециклирани материали в изцяло електрическия компактен модел на Volkswagen, който се очаква да бъде пуснат на пазара през 2025 г.

Устойчивостта е ключова при ID. LIFE. Не само, че се движи с нулеви емисии благодарение на електрическото си задвижване, но компактният кросоувър е и направен от естествени и рециклирани материали. „ID. LIFE е първият поглед през ключалката на нашия бъдещ компактен електрически клас“, каза главният дизайнер на Volkswagen Йозеф Кабан. „Иновация, устойчивост и безвремие са трите неща, които ни движат напред.“

Компактен кросоувър: чист и устойчив

В ID. LIFE декоративните елементи са премахнати, както и конвенционалният микс от материали. Например, текстилните материали на въздушната камера за покрива и предния капак са направени изцяло от рециклирани пластмасови бутилки. Прозрачното покритие на купето съдържа дървесни стърготини като естествен оцветител и органичен втвърдител на био основа. Биомасло, естествен каучук и оризови люспи са само част от суровините, използвани за направата на гумите.

„ID.LIFE е първият поглед през ключалката на нашия компактен електрически клас“ – Йозеф Кабан, главен дизайнер на Volkswagen.

Естествени и рециклирани материали също присъстват в интериора

Интериорът също следва последователно устойчивия подход. Вграденото в интериора дърво идва от устойчиво горско стопанство. Покритието на седалките, върху което пътниците седят, е еко велур, изработен от висок процент рециклирани материали, вторична суровина, получена при рециклиране на пластмасови отпадъци

9С компактния електрически ID. LIFE, Volkswagen прави устойчивата мобилност достъпна за още повече хора и разширява стратегията си ACCELERATE. Целите на компанията са да увеличи дела на чисто електрическите модели в общите продажби на автомобили до поне 70% в Европа, и до поне 50% в Северна Америка и Китай до 2030 г. С офанзивата си за електрификация, намерението на Volkswagen е да се превърне в най-желаната марка в устойчивата  мобилност.

Още по темата