i8 става по-мощно след фейслифтa

Три години след лансирането на i8 BMW направи фейслифт на екологичния си „спортист“. Ъпдейтът донесе на модела батерия с по-голям капацитет

1202
2018

Първите фотографии на BMW i8 Facelift (2018) разкриват, че модификациите по електрифицирания „спортист“ са съвсем леки. Надписът Coupe на С-колоната, нови 20-цолови джанти – по-леки от досегашните, както и преработен въздухозаборник върху капака: с това се изчерпват промените по екстериора. Добавени са и два нови цвята – E-Copper Metallic und Donington Grey Metallic. От Мюнхен са били пестеливи и по отношение на интериорните модификации – отвътре клиентите могат да поръчат единствено нови карбонови декорации. Техническите промени са по-сериозни. Както и досега, каросерията е алуминиева с пътническа клетка от карбон. 1,5-литровият бензинов мотор в хибридната система вече разполага с филтър за твърди частици, като запазва същото ниво на мощността. Електроагрегатът за предната ос обаче е „по-напомпан“ – „конете“ му са вдигнати от 131 на 143. По този начин системната мощност на i8 вече е 374 вместо 362 „коня“.

Капацитетът на батерията е вдигнат на 11,6 кВтч (досега – 7,1 кВтч) и така „чисто електрическият“ пробег е нараснал от 37 на 55 км. При натискане на бутона eDrive колата може да се движи с до 120 км/ч изцяло на електричество. Данните за ускорението не са променени. Хибридът се изстрелва за 4,4 сек от 0 до 100 км/ч и достига максимална скорост 250 км/ч. Въпреки това разходът на гориво по норма е едва 1,9 л на 100. Инфоразвлекателната система също е променена – тя вече има най-новия iDrive-софтуер с блокове в менюто и тъчскрийн. Към базовото оборудване вече спада ключът BMW Display.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин