2023
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ОЩЕ ПРИ СТАРТИРАНЕТО, когато якият 4-цилиндров мотор „изкрещи” радостно през ауспуховите тръби, неизменно се появява усмивка по лицето ми. А когато натисна спортния бутон на волана, аз (роден съм 1967 г.) просто не мога да сваля тази усмивка от лицето си. Освен това забравям, че седя в компактен „кореец”. Седалките са като създадени точно за мен и предлагат достатъчен комфорт. Стегнатото превключване на предавките и прецизното управление подчертават това усещане – че седя в спортен автомобил. След пробег от 90 000 километрите звучат така, сякаш са малко преди границата на износване, но спирачното действие все още е доста впечатляващо (след няколко спирания шумовете изчезват). Така i30 почти измина дистанцията на продължителния ни тест. Жалко, ще ми липсва този звук.
+ истински спортист в „одежди” на компактен автомобил. Стегнато окачване, страхотни спирачки.
– малкият резервоар помрачава удоволствието от шофирането на дълъг път.
HYUNDAI i30 N PERFORMANCE
СТАРТ 22-ти октомври 2022
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 980 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 90380 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 9,2 л А 95 Н/100 км