AUTO BILD България / i30 срещу Focus и Megane: битката на комбитата

i30 срещу Focus и Megane: битката на комбитата

Hyundai все повече набира скорост. След старта на компактния автомобил i30 сега гамата на модела се разширява и на пазара се появява чисто новото комби


18
окт.
2017

ТУК СТАВА ДУМА за реалния живот – изгодни, компактни комбита с икономични дизелови двигатели. Най-новият кандидат сред тях е Hyundai i30, който се представя отлично във версията си с пет врати.

HYUNDAI Е УБЕДИТЕЛНО В ЧЕЛОТО ПО ОТНОШЕНИЕ НА ПРЕДЛАГАНО МЯСТО И ВМЕСТИМОСТ НА БАГАЖНИКА

Тук не даваме точки за дизайн, но като комби i30 изглежда доста добре. Под шикозната фасада за щастие се крие обширно пространство. Hyundai предлага най-много място отпред и отзад. Оборудването на вътрешното пространство е свидетелство за добър вкус, а освен това всичко се управлява безпроблемно. Също така i30 притежава най-големия багажник в теста: от 602 до 1650 литра. Интелигентно оформен, с отвор за обемисти товари, лесно прибираща се мрежа за багаж, 12-волтова букса и големи пространства под пода на багажника.

В Renault се побират между 521 и 1504 литра, „французинът“ е единственият в теста, който предлага дистанционно задействане на сгъването на задните облегалки и сгъваем разделител на товарното пространство – така торбите с покупки няма да летят наляво-надясно, ако карате малко по-бързо. Отпред Mégane разполага със същото място като Focus, отзад е малко по-тясно и с по-малко пространство за главите. Докато на произвеждания от 2011 г. Focus възрастта му личи – най-вече при кокпита. Претрупаното арматурно табло изглежда непрегледно и някак си доста ограничаващо. По отношение на предлаганото място Ford изпреварва минимално Renault, но багажникът му е най-малък – 476 до 1516 литра. От Ford обаче не предлагат нито дистанционно задействане на сгъването на облегалките, нито отвор за товари.

КОРЕЙЦИТЕ МОГАТ: ИНТЕРИОР СЪС СТИЛ И ДОБЪР ВКУС

Много приличен кокпит с безпроблемно управление. 8-инчов тъчскрийн в доплащащ се пакет. Приятно място отзад, удобни седалки отпред.

Още по темата

Card image cap
Най-изгодната Dacia с нов базов мотор

3
февр.
2017

С фейслифта си Sandero получава модерен 3-цилиндров атмосферен агрегат – макар и без турбо, той се справя прилично с леката каросерия

Card image cap
Първи впечатления: Citroën C3

6
мар.
2017

Citroen е известен със своята екстравагантност - автомобилите на френската марка са по-шарени, по оригинални и по-различни от тези на останалите. Това се отнася и за новия C3

Card image cap
Механична срещу автоматична трансмисия

26
авг.
2016

Автоматични скорости? Мнозина биха поклатили глава. Те са на мнение, че могат да превключват предавките по-добре сами. Ние проверихме дали наистина е така. Резултатът е изненадващ!

Card image cap
Новият Smart Cabrio срещу Bentley: Невъзможното сравнение на кабриолети

12
сеп.
2016

Какво се случва там? Та това е невъзможно! Напротив! AUTO BILD разбира се може! Smart срещу Bentley. И двата модела са кабриолети и жълти…

Card image cap
Ferrari F12 tdf: повече „коне“, по-малко килограми

18
ян.
2016

От Ferrari са намалили теглото на F12 със 110 кг и същевременно са увелили мощността му до 780 к.с. Направете една спираща дъха обиколка на „Фиорано“ заедно с нас!

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: