Hyundai Motorsport издържа на тежкия дебют за новото поколение i20 R5 на рали „Корсика“, тъй като удар и теч в охладителната система прекратиха участието на Кевин Абринг по време на втория ден от ралито. Дългите етапи, с които надпреварата е известна, бяха трудно поле за доказване за новата машина. Абринг беше с трето време във WRC2 по време на първия състезателен ден, в който нямаше влизане в сервизен бокс и чисто новата кола измина успешно 160 състезателни километра. След леки подобрения преди втория старт, i20 R5 отново показа добри резултати и темпо в съботния ден.
Вторият състезателен ден започна с етап 5. През тежките 54 км Абринг успяваше да изравни резултатите си с тези на по-опитните пилоти от WRC2. Същото важеше и за следващия етап, дълъг 30 км, но близо до финала, проби охладителната система на състезателния автомобил и повреди окачването, което забави темпото му. Въпреки че Абринг и Себ Маршал пристигнаха със закъснение в сервиза, те решиха да поправят колата си и да се върнат на състезателните отсечки. Седмият етап беше по същия маршрут като сутрешния начален, където екипажът записа добро време. Новото поколение i20 R5 постигна най-добри резултати във WRC2 в началото на отсечката, но след преминаване на половината километри, проблемът с изтичането на охладителна течност от колата, породен от предходния инцидент, отново забави Абринг/Маршал. За съжаление, в бокса установиха след прегледа на колата, че двигателят е повреден и ралито за тях е приключило. Един от двата клиентски екипажа – Фабио Андолфи/Мануел Феноли, в събота, той успя да настигне водача във WRC2, стопявайки разликата само на 2 секунди, и дори се приближи до него в отсечката. Саразен, който също управляваше i20 R5, като представител на първите клиенти на колата, се наложи да отпадне поради удар и счупено колело в събота следобед.