Hyundai Santa Fe тръгва по стъпките на Land Rover, но развява карирания флаг!


24
авг.
2020

Hyundai разкрива повече информация за новите офроуд възможности на Santa Fe. Новият модел е първият всъдеход на Hyundai в Европа, оборудван с новите режими на работа на HTRAC системата за задвижване на всички колела. Функцията, подобна на тази при Land Rover, ще позволи на шофьорите да оптимизират пътното поведение на автомобила в най-различни условия на пътя, включително
пясък, сняг и кал, само с едно завъртане на селектора. Допълвайки сегашните възможности на HTRAC системата, новият Terrain Mode Selector предоставя още по-приятно изживяване при шофиране, дори и на труден терен.

HTRAC, което е комбинация от думите „Hyundai“ и
„Traction“ (сцепление), автоматично разпределя въртящия момент между предния и задния мост в зависимост от избрания режим на работа. По този начин системата ще гарантира на новия SUV по-добро от когато и да било представяне при движение по различни терени с
ниско сцепление.

„В Hyundai постоянно търсим начини да подобрим качеството на нашите aвтомобили и да доставим на клиентите си още по-висококачествен продукт“, казва Андреас КристофХофман, вицепрезидент по маркетинг в Hyundai Motor Europe. „С нови функции като Terrain Mode Selector Santa Fe е конкурентен по отношение на предлагащата технология и комфорт,
като същевременно остава верен на своите SUV гени и се затвърждава като надежден спътник за всяко пътуване, независимо от пътната обстановка“.

Шосейни и офроуд режими само с едно завъртане на селектора

Новото Santa Fe разполага с въртящ се превключвател на централната конзола, благодарение на който водачите могат да избират между четири шосейни режима и три офроуд режима на работа. За смяна между двете категории на шофиране е необходимо само да се натисне
централната част на селектора.

Шосейни режими:
• Comfort: стандартната настойка на Santa Fe, намираща перфектния баланс между комфортно и екологично шофиране
• Sport: спортната страна на Santa Fe, фокусираща се върху динамичното шофиране, благодарение на спортна настойка на
автоматичната скоростна кутия, кормилната рейка и педала на газта
• Eco: подобрена горивна ефективност за екологично шофиране със забавено ускорение, настройка на скоростната кутия и по-ефективна работа на климатичната система
• Smart: системата автоматично превключва между Eco, Comfort и Sport в зависимост от стила на шофиране

Докато шосейните режими на задвижване са фокусирани върху подобряване на динамиката и ефективността в зависимост от стила на шофиране, трите офроуд режима оптимизират движението по пресечени терени с ниски нива на сцепление, като системата оптимизира автоматично работата на задвижването така, че да осигури най-добра проходимост в съответната ситуация чрез промяна на мощността и разпределението на въртящия момент на
двигателя, както и на работните характеристики на електронния контрол на стабилността.

Офроуд режими:
• Snow: Оптимизиран за поддържане нa безопасно движение по заснежени и заледени настилки, режимът за сняг ограничава въртящия момент на двигателя и едновременно с това се грижи за възможно най-равномерното му разпределение на тягата между четирите колела.
• Sand: За оптимално пътно поведение върху пясъчни терени. Режимът комбинира подаването на по-висок въртящ момент с поддържането на по-ниска предавка, благодарение на което се
минимализира риска от затъване.
• Mud: За пресечни местности с голямо наличие на кал. Системата основно препрограмира HTRAC системата за 4х4, като разпределя въртящия момент по-равномерно и системата за стабилност при нужда използва по-активна работа на спирачната система.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >