2024
Hyundai подложи на фейслифт Bayon. Обновената версия се характеризира с отличителен дизайн, проектиран специално за европейския пазар. Дневните LED светлини създават светлинния отличителен подпис Seamless Horizon. Формата и шарката на предната броня, както и решетката на радиатора са променени, за да създадат по-дръзка визия. Задната част също разполага с преработена броня, добавени са и нови 16- и 17-цолови джанти.
Hyundai Bayon e признат със своя стилен и впечатляващ дизайн, който го издига над останалите. Този ефект е постигнат чрез неочаквани и вълнуващи пропорции, както и атрактивни графични характеристики. Първото, което се забелязва, е новата предна решетка, която се „отваря” отдолу и добавя допълнителен елемент на стил и изтънченост, създавайки внушителна позиция за автомобила. Отзад светлините с форма на стрела подчертават динамиката на колоната, създавайки усещане за широчина.

Отвътре клиентите вече ще могат да се наслаждават на 4,2-инчов LCD клъстер и 10,25-инчов екран за аудио-визуална навигация (AVN) дори и в стандартно ниво на оборудване. Новият Bayon продължава да предлага функции, популярни в предишната версия, като опционалния 10,25-инчов конфигурируем дигитален клъстер с различни графики, в зависимост от режима на задвижване, Apple CarPlay и Android Auto, безжично зарядно устройство и най-новата актуализация на Bluelink ® телематика.
Два USB-C порта – един отпред и един отзад – улесняват едновременното зареждане на най-новите технологични устройства. Предният USB-A порт също така предлага и възможност за трансфер на данни, което позволява на пътниците да свържат телефона си към информационно-развлекателната система на автомобила. Първокласна звукова система Bose допълва пакета, обещавайки на пътниците висококачествено озвучаване благодарение на своите осем високоговорителя – включително субуфер.
Редица функции за полуавтономно шофиране отличават новия Bayon, най-малкия член на SUV семейството на Hyundai, от неговите конкуренти. Асистентът за следване на лентата (LFA) поддържа автомобила в средата на лентата за движение. Асистентът за избягване на челен сблъсък (FCA) първо издава аларма, след което, ако е необходимо, задейства спирачките, за да предотврати евентуален сблъсък. Тази функция включва разпознаване на автомобили, пешеходци и велосипедисти, както и Junction Turning, което може да задейства спирачките, за да предотврати сблъсък с насрещна кола при завой на кръстовище. Друга усъвършенствана функция, базиран на навигация интелигентен круиз контрол (NSCC), използва данни от навигационната система на автомобила, за да регулира автономно скоростта при шофиране по магистрала или скоростен път.

Асистентът за избягване на сблъсък в мъртвата точка (BCA) използва множество сензори, разположени около автомобила, за да следи завоите и, ако бъде засечено друго превозно средство, се появява визуално предупреждение на страничните огледала. Когато е необходимо, BCA действа върху диференциалната спирачка, за да избегне сблъсък или да намали щетите от удара.
Предупреждението за внимание на водача (DAW) анализира моделите на шофиране, за да помогне за откриване на сънливо или разсеяно шофиране. Тази система работи в тандем с Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), която предупреждава водача, когато превозното средство пред него започне да се движи.
Очаква се производството на новия Bayon да стартира пролетта на 2024 г, а само няколко месеца след това да е по европейските пътища.