Hyundai Kona N Line: този кросоувър се прави на хотхеч


2
сеп.
2020

Hyundai сподели първи поглед върху предстоящото обновление на Hyundai KONA, както и на най-новото попълнение на N-Line семейството: KONA N-Line, които изразяват глобалната дизайнерска идентичност на Hyundai- Sensuous Sportiness.

Новата KONA на Hyundai ще стане по-широка и по-динамична, благодарение на обновения си дизайн. След новото поколение на i20, KONA следва актуалния дизайнерски език на маркатаSensuous Sportiness, който започва с новата предна радиаторна решетка тип нос на акула, нови Full-LED светлини, които се акцентират от новите дневни LED светлини. Новите дизайнерски елементи имат за цел да изразят още по-ясно уникалната идентичност на Hyundai KONA.

За първи път „N“ и KONA

Новата KONA N-Line ще получи по-аеродинамичен дизайн с ниско разположени предни въздухозаборници и по-агресивна предница допълнена от странични перки, които допълнително подчертават новата радиаторна решетка тип нос на акула. KONA N-Line
предлага на клиентите атрактивно въведение към спортното N подразделение на Hyundai и успешно продължава това, което представената пред 2017 г. KONA положи.

Силовите агрегати на новата KONA достигат нови висоти по отношение на динамика и екология. В горната част на гамата е подобрен 1,6-литров T-GDI Smartstream двигател със 7-степенна
трансмисия с двоен съединител, който разполага със 198 к.с. Този мощен, спортен двигател се предлага както във варианти на задвижване на предните колела, така със задвижване на
всички колела. За повишена горивна ефективност новата KONA ще бъде оборудвана с 48V MildHybrid технология. Тя ще бъде стандартна за 1,6-литровия дизелов двигател Smartstream със 136 к.с. и се предлага със 7-степпена скоростна кутия с двоен съединител (7DCT) или шестстепенна интелигентна ръчна трансмисия (6iMT), както и с опция за задвижване 4×4. 1,0-литровият бензинов двигател T-GDI Smartstream със 120 к.с. също може да бъде оборудван с
48V Mild-Hybird и 6iMT като опция.

Трансмисията iMT работи напълно електронно, вместо с механична връзка. iMT „отцепва“ двигателя от трансмисията, когато водачът вдигне крака си газта, спестявайки гориво, тъй като двигателят може да се изключи и колата да влезе в режим на движение по инерция. Двигателят се рестартира в същата предавка веднага щом водачът натисне или спирачката, или газта, благодарение на Mild Hybrid Starter Generator.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >