Hyundai Kona Elektro: 613 км с едно зареждане!


11
окт.
2018

Специалните тестове изискват специални хора. За изпитанието на електрическия Hyundai Kona AUTO BILD залага на човека с „най-нежния“ десен крак. Ян Тиетйен (54) е член нашия тестови екип от 1992. Ян притежава спокойствието и таланта да кара икономично без да се превръща в пречка за останалите на пътя. Този път задачата е: да „изцедим“ Kona до краен предел. И Ян успя да постигне невъзможното – кара цели 10 часа с едно зареждане и измина 613 км на един дъх!

А това е повече, отколкото производителят обещава. Според рекламата „кореецът“ изминава 470 км с едно зареждане на своята литиево-полимерна батерия с капацитет 64 кВтч. Все пак „спестовникът“ Ян шофира при идеални условия. Когато потегля с автомобила с регистрация OF-PR 540E, температурата е 23 градуса, грее слънце – а по улиците няма много коли. Така че не е проблем да се носи, а не да препуска. Hyundai-ят стартира със 100% заряд на батерията. Автомобилът се движи в Eco-режим, без климатик, с максимално ниво на рекуперация и на магистралата с не повече от 100 км/ч. След 10 часа идва времето за равносметка. „Пълненето догоре“ на Wallbox-а сутринта ни е излязло 50,26 лева. По германските цени за електроенергия това означава разход от 2,44 лв./11,33 кВтч на 100 км. Допълнително изпращаме E-Kona по нашия „нормален“ маршрут за изчисление на разхода – включващ и 20 км на пълна газ! Там машината „гори“ по 18,8 кВтч/4,06 лв.

Още по темата

Card image cap
Новото Bentley е на върха

26
ное.
2015

С новото Bentayga Bentley се изкачва на върха в класа SUV. С 900 нютонметра въртящ момент и максимална скорост 301 км/ч то надминава всичко, което се е предлагало досега

Card image cap
Първи сравнителен тест на новия Ford Ka+ с Opel Corsa и VW Polo

1
февр.
2017

Почти 40 сантиметра по-дълъг и минимално по-скъп от своя предшественик, новият Ka+ се опитва да разбърка картите в класа на малките автомобили. Дали това е достатъчно, за да извадиш силен коз при моделите с дължина 4 метра?

Card image cap
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost: по-зряла, но забавна както преди

13
мар.
2018

Последното поколение на Fiesta е с по-високо качество, повече възможности за персонализация и по-богато оборудване

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: