Hyundai Kona 1.6 CRDi: мини-SUV с мини жажда


30
авг.
2018

Два нови дизелови мотора попълват гамата от двигатели на малкия SUV на Hyundai. Моделът се предлага с предно и двойно задвижване

OT ЕДНА ГОДИНА Kona допълва SUV-гамата на Hyundai в посока надолу. За да бъде запазен успехът на модела, корейците вече предлагат нова дизелова моторизация с две степени на мощността. 1,6-литровият 4-цилиндров агрегат може да се поръча със 115 к.с. и механична скоростна кутия, както и със 136 к.с. и 7-степенна автоматична предавателна кутия с два съединителя. Тествахме последната версия. Нашата оценка: зряла! С мощния си максимален въртящ момент от 320 нютонметра, който е на разположение още при 1750 оборота, в дългата 4,17 метра Kona настъпва спокойствие и увереност. Така 1.6 CRDi се усеща доста по-бърз на пътя, отколкото ви карат да предполагате 11,2-те секунди за спринта до 100 и максималното темпо от 186 км/ч. Единствено автоматичната трансмисия с два съединителя понякога не знае, какво точно трябва да бъде направено. Тя остава дълго време пасивна в комфортен режим и после нервно смъква две предавки надолу. В спортен режим всичко става много по-пъргаво, но и за сметка на високите обороти. Тук клиентите трябва да правят компромиси. Но не и по отношение на екологията. Очакваният дял на дизеловия мотор е около 10 процента, като за тази цел той е оборудван с SCR-катализатор и отговаря на строгата норма за вредни емисии. Според Hyundai разходът на гориво е между 4,1 и 4,9 литра. По време на първия тест стойностите бяха с около литър отгоре. Иначе Kona владее Android Auto и Apple CarPlay – можете да свързвате смартфони, които освен това ще бъдат зареждани без кабел. Благодарение на асистентите за запазване на пътната лента, за повишено внимание и за аварийно спиране ще се чувствате сигурни – също както и на системите за предупреждение за мъртвата зона и за напречно движещи се автомобили.

 

Това ни харесва и това не

С мощния дизелов мотор Kona прави впечатление на по-зряла. Автоматичната трансмисия с два съединителя реагира нервно при стрес.

 

Hyundai Kona 1.6 CRDi

4-цил. турбомото, отпр. напр. работен обем 1598 cм3 мощност 100 кВт. (136 к.с.) при 4000 об/мин макс. въртящ момент 320 Нм при 1750 об/мин двойно задвижване/ 7-степенна автоматична предавателна кутия с два съединителя Д/Ш/В 4165/1800/1565 мм собствено тегло  1497 кг 0–100 км/ч за 11,2 сек макс. скорост 186 км/ч разход на гориво 4,6 л дизел цена: 56 000 лв. (за Германия)

Още по темата

Card image cap
Новото Subaru XV проявява характер

15
дек.
2017

Втората генерация Subaru XV използва собствена платформа. Моделът остава верен на боксера и двойното си задвижване. AUTO BILD вече тества модела

Card image cap
Тест на най-спортните компактни модели

28
сеп.
2017

Нагоре, надолу, наляво, надясно! Нашият спортен тест прилича на возене на въртележка. Ще изправим един срещу друг най-наточените компактни модели и ще определим най-якия

Card image cap
Сравнение на новия Mercedes E-клас T-модел с BMW 520d Touring и Audi A6 Avant 2.0 TDI

19
ное.
2016

Повече няма накъде – поне при комбитата: тествахме германските товарачи от висок клас с мощен дизелов агрегат

Card image cap
Тази Laguna e надеждна!

12
юли
2017

Предшествениците навредиха на доброто име на Renault. След 100 000 километра актуалното комби на Laguna се опитва да го възстанови.

Card image cap
Винаги може и по-бързо!

25
мар.
2017

1500 к.с., 1600 Нм, 420 км/ч максимална скорост – Bugatti Chiron е суперлатив на колела. AUTO BILD тества суперспортиста

Card image cap

В последния брой:

Архив >