Hyundai Ioniq: дискретно иновативен

Хибридът на Hyundai отговаря на вкусовете на европейските потребители – и не се опиянява от прекален футуризъм


6
апр.
2017

Понякога драматизмът е излишен. Явно тази максима са следвали хората от Hyundai, когато са оформяли интериора на Ioniq – хибридът, с който корейците настъпват в електрифицираното бъдеще на автомобилния свят. Ако не се загледате в уреда отляво на скоростомера, на пръв поглед нищо няма да ви направи впечатление в сравнение с конвенционалните събратя на модела. А, да – забравихме сините декоративни елементи по таблото, които са „пренесени“ в екстериора. Всъщност отвън Ioniq изглежда доста по-шикозно с каросерията си а ла купе – и по азиатски агресивен, макар и не прекалено.

Задница а ла купе: Ioniq привлича погледите, но видимостта назад е ограничена. Помага серийната камера за заден ход под емблемата

Това, което определено ще допадне на европейците, е скоростната кутия с два съединителя. Нейните „отчетливи“ и много пъргави смени на предавките ще допаднат на спортно настроените водачи повече от „ефекта на ластика“ при основния конкурент Prius. Ioniq се различава съществено от „японеца“ и по още нещо: типа на батериите. Докато Toyota залага на никел-металхидридни, при Hyundai те са литиево-йонни.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >