Hyundai i30 N Performance гърми и трещи

1608
2022

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ТОЙ ОТНОВО ГО НАПРАВИ! Това, което издава от ауспуховите си тръби  i30 N Performance, е направо вулгарно, но е наистина страхотно! В подразделението N на Hyundai вероятно има някои напълно изтрещели (в добрия смисъл на думата) фенове на двигателите с вътрешно горене. Тези гърмежи са напълно ненужни от техническа гледна точка, но пък са един вид успешно забавление. Посредством N-режима в кокпита можете да изберете от три настройки на силата на звука. Разбира се, ако сте джентълмен в града ще изберете най-тихата, а извън населените места – най-силната. Аз например се радвам всеки път като дете, когато от ауспуха на „корееца” излиза този звук. Ако все пак не искате само да звучите спортно, но и да карате, да втвърдите управлението и да наточите реакцията на педала на газта и практичния иначе компактен автомобил ще се превърне в машина удоволствието от шофирането.  Балансът е изумителен за модел с предно задвижване, предната ос захапва асфалта, без да прави задницата нестабилна. Много е лесно да караш бързо i30 N. Единствено спирачките леко отслабват действието си при стрес. Спортните водачи определено ще се огледат за друго решение.

+ двигателят реагира чудесно и се развърта доста, ESP не спира удоволствието в режим N, добро сцепление, къси ходове на трансмисията.

– бързоизносващи се накладки, сравнително високо тегло (1450 кг), висок разход

HYUNDAI i30 N PERFORMANCE

СТАРТ 22-ри октомври 2021 г.

ДЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 980 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 43 753 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 9,2 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин