AUTO BILD България / Hyundai i30 Kombi: значително по-зрял

Hyundai i30 Kombi: значително по-зрял

Hyundai i30 Kombi става с 10 см по-дълъг и използва двигателите на хечбека с пет врати. AUTO BILD събра най-важната информация за модела и го изпробва


17
юли
2017

Hyundai пусна новата генерация на i30 Kombi. Модификацията с голям багажник използва същите двигатели и наследява нивата на оборудване на хечбека. За разлика от предшественика, при който сякаш задницата и предницата бяха подчинени на различни дизайнерски стилове, новият i30 Kombi изглежда значително по-семпло. Страничните части с плавно спускаща се линия на покрива и прозорци с хромирана рамка неслучайно напомнят на С-клас Т-модел. Като цяло корейците значително са „успокоили“ дизайна на своето комби. То е запазило междуосието си, но дължината е увеличена с 10 см до 4,59 м.

Багажник до 1650 л

Обемът на багажника в Hyundai i30 Kombi започва от 602 л (74 повече в сравнение с предходната версия) и достига максимално до 1650 (8 л повече, отколкото досега). Облегалката на задната седалка се сгъва в съотношение 1:2, а при сгъването й се образува не съвсем равен товарен под – т.е. остава неприятно „стъпало“. Корейците са си спестили система за сваляне на облегалката с бутон от багажника – което би било практично. За сметка на това задният капак се отваря толкова високо, че няма опасност да си ударите главата. При нужда можете да черпите ток от 12-волтов извод. Под товарния под ще намерите интелигентни отделения за вещи.

За първото ни тестово шофиране ние попаднахме на екземпляр с 1,4-литровия мотор T-GDI, модерен агрегат с директно впръскване и турбо, комбиниран със 7-степенна трансмисия с два съединителя. Комбито създава същото впечатление като хечбека: новата генерация на i30 е станала значително по-зряла. Шумът в купето е по-нисък, т.е. инженерите са отделили значително повече внимание на изолацията. Сериозно подобрение има и при кормилното управление и окачването. Двигателят разполага с порядъчна мощност и приятен темперамент и кореспондира чудесно с автоматика.

Новото комби ще бъде предлагано с пет моторизации: три бензинови със 100 (1,4), 120 (1,0 T-GDI) и 140 к.с. (1,4 T-GDI), както и с две 1,6-литрови дизелови със 110 и 136 к.с. В Германия стартовата цена е 18 450 евро (ок. 36 900 лв.) – т.е. с 1000 евро отгоре спрямо хечбека.

Още по темата

Card image cap
Škoda Kodiak, Seat Ateca и VW Tiguan: Кой е първенец по дължина?

22
апр.
2016

4,70 метра! SUV-ът на Škoda надминава Tiguan с 21 см. Kodiak ще се появи през есента – с три реда седалки и цена от 40 000 лв.

Card image cap
Тест на Honda Civic 1.6 i-DTEC

16
февр.
2018

С екологичен дизелов мотор – без AdBlue

Card image cap
Преследвачът на Porsche-та

2
май
2017

Комби със солидна мощност – при Seat това се нарича "Cupra". Загряхме яко Leon на нашата писта

Card image cap
BMW X5 M – екстремният спортист

22
дек.
2015

Разработката на спортен автомобил винаги е борба със законите на физиката. Която е особено трудна, когато този спортист е SUV. И тогава успехът е още по-впечатляващ

Card image cap

В последния брой:

Архив >