2024
Днес Hyundai Motor Company организира своя Ден на инвеститора за 2024 г., на който представи новата си средносрочна и дългосрочна стратегия “ Hyundai Way „.
По време на събитието компанията разкри ангажимента си за повишаване на конкурентоспособността на електрическите и хибридните превозни средства, за усъвършенстване на технологиите за батерии и автономни превозни средства и за разширяване на визията си като енергиен мобилизатор, който гъвкаво реагира на пазарната среда с динамичните си възможности.
“ В рамките на „Hyundai Way“ ще реагираме на пазара с гъвкавост, благодарение на уникалната система за адаптивно реагиране на Hyundai. Това ще осигури устойчиво лидерство в несигурна пазарна среда и ще позиционира компанията стратегически за създаване на бъдеще, съсредоточено върху мобилността и енергията“, заяви Джехун Чанг, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Company. „Hyundai ще затвърди позицията си на играч, променящ правилата на играта, като разшири дейността си отвъд производството на автомобили към различни форми на мобилност. Чрез засилване на ролята на енергийните бизнес оператори, ние възнамеряваме да се превърнем в компания, която може да поддържа водеща роля в световен мащаб в ерата на енергийния преход.“
През 2024 г. Hyundai Motor гарантира своята рентабилност и конкурентоспособност на пазара на електрически превозни средства. Тези постижения бяха признати от световните рейтингови агенции, тъй като компанията получи кредитен рейтинг „А“. Освен това, с глобален годишен обем на продажбите от 4,21 млн. единици през 2023 г., Hyundai Motor помогна на Hyundai Motor Group да се превърне в един от трите най-големи автомобилни производителя в световен мащаб.
Hyundai Motor се фокусира върху електрификацията чрез стратегията „Hyundai Way“ и демонстрира гъвкав подход към пазарните условия, като си поставя за цел да постигне 5,55 милиона годишни глобални продажби до 2030 г., което представлява увеличение с 30% спрямо 2023 г., и продажба на 2 милиона електрически автомобила годишно до 2030 г. В плановете влиза и представяне на нов тип електромобил (EREV) с пробег над 900 км с едно зареждане за пазарите в Северна Америка и Китай. Корейците искат да предложат на клиентите си пълна гама от 21 електромобила до 2030 г., от достъпни до луксозни и много мощни, както и да увеличат гамата си от хибриди – от 7 на 14.