Hyundai представи малък „звяр“ с 204 „коня“ и Launch Control


21
окт.
2020

Hyundai Motor разкри най-новия си спортен модел, изцяло новия i20 N, горещ хечбек с възможност за състезателна писта, вдъхновен от рали автомобила i20 WRC. Както при другите модели на Hyundai N, той предлага радост от шофирането благодарение на ексклузивната си мощност на двигателя и динамичните иновации.

Предната част е доминирана от броня с по-голям въздухозаборник за турбо двигателя. Широката радиаторна решетка с лого N се отличава с уникален модел, вдъхновен от кариран флаг. В долната си
част е разположен акцентиращ спойлер в ярък Tomato Red цвят, който допълнително подобрява дизайна, ориентиран към скоростта. Този цвят се разпростира върху новите странични прагове и
задната част, подчертавайки нейната ширина.

Отзад, отличителен вдъхновен от WRC спойлер на покрива засилва притискащата сила и подчертава аеродинамичния характер на изцяло новия i20 N, така че да е забавно да шофирате по всякакви пътища и да поддържате стабилен курс дори при високи скорости. Задна броня с вградени подобни на дифузьор елементи и триъгълна задна светлина за мъгла отразяват емблематичната форма на светлината, открита при i30 N и i30 Fastback N. В допълнение, голяма единична изпускателна система подчертава потенциала на двигателя и издава ненадминат спортен звук.

Изцяло новият i20 N се задвижва от 1,6-литров двигател с турбо GDi с шестстепенна ръчна скоростна кутия (6MT). Този двигател е първият от ново поколение в европейски модел на Hyundai и осигурява
максимална мощност от 204 к.с.и максимален въртящ момент от 275 Nm. Със своите 1190 кг тегло, точно както i20 Coupe WRC, съотношението мощност / тегло е едно от най-добрите в класа. Изцяло
новият i20 N осигурява максимална скорост от 230 км / ч и може да ускори от 0 100 км / ч само за 6,7 секунди.

Двигателят предлага мощност, която осигурява бърза реакция и подобрено ускорение за още по-голямо забавление на пътя или на пистата. Изцяло новият i20 N поддържа максимален въртящ момент между 1 750 и 4 500 об / мин и постига максимална мощност между 5 500 и 6 000 об / мин. Това подобрява ускорението в средния и високия диапазон на оборотите и осигурява постоянно висока
динамика в различни условия на шофиране.

Изцяло новият i20 N е оборудван с редица специални функционалности за спортно изживяване, забавно за шофиране. N Grin Control System предлага на клиентите високо ниво на персонализация, с пет различни режима на задвижване: Normal, Eco, Sport, N и N Custom. Режимите на задвижване регулират параметрите на двигателя, електронния контрол на стабилността (ESC), звука на
изпускателната система, управлението и трансмисията, за да ги оптимизират за различни условия на шофиране. В режим N Custom шофьорите могат да избират от настройки Normal, Eco, Sport и Sport + за всеки от споменатите компоненти, за да съответстват на предпочитанията за шофиране и пътните условия чрез „Spider diagram“ на екрана на AVN. За още по-спортно удоволствие от шофирането, електронният контрол на стабилността (ESC) може да се управлява на три етапа: включен, спортен и напълно изключен.

Подобно на i30 N, изцяло новият i20 N може да се похвали с набор от спортни функциие. Rev Matching подава междинна газ и има собствен специален бутон за активиране на волана. Това позволява по-плавни или по-спортни понижаващи предавки в зависимост от режима на шофиране. С Launch Control двигателят и контролът на сцеплението са оптимизирани за бързо ускорение от старт.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >