2024
Hyundai Motor Group разширява партньорството си с Google, за да предложи следващо поколение навигационни и информационно-развлекателни решения. Шофьорите на нови автомобили Hyundai, Kia и Genesis скоро ще могат да се възползват от актуална информация за над 250 милиона обекта по света чрез платформата Google Maps. Това ще бъде допълнено от удобството на операционната система Android Automotive, интегрирана директно в превозните средства.
Чрез интегриране на API за места на платформата Google Maps (интерфейс за програмиране на приложения), Групата ще подобри точността на навигацията, използвайки обширната информация на Google Maps за места, която включва актуални подробности за работно време, информация за контакт, оценки, рецензии и др. Шофьорите на Kia в Северна Америка ще бъдат първите, които ще изпитат тези подобрения, с последващи разширения към моделите Hyundai, Kia и Genesis в световен мащаб.
Чанг Сонг, президент и ръководител на подразделението Advanced Vehicle Platform (AVP) на Hyundai Motor Group, сподели: „Hyundai Motor Group разработва технологии в областта на SDV и мобилността, за да предостави функционалности, ориентирани към клиента. Партньорството ни с Google, който помага на хората да намерят много полезна информация по света, ще послужи като възможност за Hyundai Motor Group, разширявайки обхвата ни на технологии на пазара за мобилност и предоставяйки добавена стойност на клиентите. “
Говорейки за сътрудничеството, Йорген Беренс, вицепрезидент и генерален мениджър на Google Maps Automotive допълни: „Всеки ден правим над 100 милиона актуализации в Google Maps, за да помогнем на хората да намерят актуална и изчерпателна информация за това къде да отидат и как да стигнат до там. Чрез интегрирането на нашата обширна база данни от места в автомобилите на Hyundai Motor Group чрез Places API, ние даваме на шофьорите информацията, от която се нуждаят, за да навигират уверено – и очакваме с нетърпение да работим с Hyundai Motor Group, за да внесем повече иновации във флота в бъдеще.”
Групата също така прие автомобилната операционна система Android (AAOS) на Google, за да разшири допълнително своята софтуерна екосистема. По този начин компанията очаква да си осигури иновативно предимство в технологичното пространство на софтуерно дефинираните превозни средства (SDV) и да поведе бъдещия пазар на мобилност.
Като част от продължаващите усилия за предоставяне на бъдещи възможности за мобилност и изкуствен интелект на своите превозни средства, Групата ще продължи да проучва повече начини за иновации и шофиране в партньорство с Google.