Hyundai иска да бъде азиатски бранд №1 в Европа до 4 г.


3
окт.
2017

Hyundai напредва уверено: от 2008 г. до днес корейският производител демонстрира не само премиум претенции, но и 87% ръст. Ръководството на компанията иска тя да стане най-силно застъпеният азиатски бранд на Стария континент до 2021 г. – или с други думи, да измести актуалния лидер в лицето на Toyota. Амбициозната стратегия на марката, която разполага както с развойни, така и с производствени и изпитателни мощности в Европа, включва лансирането на общо 31 нови модела в рамките на следващите четири години. Последното попълнение в гамата – спортният хечбек i30 N с максимална мощност до 275 конски сили, има важна цел – да вдъхне на бранда, който е синоним по-скоро на разумен и практичен избор, необходимата доза емоция. Ръководителят на отдела Продуктов маркетинг и ценообразуване в Hyundai Motor Europe Раф Ван Нуфел e убеден – „Ние имаме огромен потенциал да засилим позициите на Hyundai в Европа, а и по целия свят“. Високопоставеният мениджър допълва, че в бъдеще Hyundai ще се развива в три ключови области: първо – дизайн, който според проучванията е причина номер едно купувачите да изберат именно Hyundai; второ – свързаност и дигитализация, и трето – достъпност, комбинирана с 5-годишна гаранция без ограничение в изминатите километри.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >