Hyundai – единствената автомобилна марка с нарастваща стойност в пандемията


20
окт.
2020

Hyundai Motor Company продължава да увеличава глобалната си стойност и репутация сред производителите на автомобили, според класацията за „Най-добри световни марки“ на Interbrand 2020. Проучването показва, че стойността на Hyundai Motor нараства с 1% на годишна база до 14,3 млрд. долара, заемайки пето място сред световните автомобилни марки и общо 36-то, въпреки рецесионните пазарни условия, причинени от пандемията COVID-19.

Hyundai Motor е включен в списъка на 40-те световни компании на Interbrand за шест последователни години. Откакто влезе в класацията на топ 100 компании по стойност на
марката през 2005 г., Hyundai Motor остава в топ 100 за 15 последователни години.

„Повишаването на стойността на марката на Hyundai Motor Company може да се отдаде на значителното й разширяване на бъдещия бизнес за мобилност и непрекъснатите инвестиции в марката, като обявяването на нейната специализирана марка за електрически превозни средства IONIQ“, каза Майк Роча, глобален директор на Interbrand за оценка на марката. „Положително оценихме активния и проактивен подход на компанията към промените на
пазара като устойчива марка, обхващаща разширяването на онлайн каналите за продажба, бърза реакция на дейностите за социален принос и действително увеличение на продажбите на електрически превозни средства с батерии и горивни клетки.“

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >