Hyundai готви „спортист” с централно разположен мотор

3105
2018

Performance-отделът на Hyundai разработва спортен отдел с централен мотор! Това потвърди шефът на N-поделението Алберт Бирман в интервю за Top Gear. Всъщност корейците вече представиха концептуална разработка по темата – става въпрос за RM16 N от лятото на 2016. Няколко месеца по-късно автопапараци уловиха прототип по време на тестове. Все още не е ясно дали за задвижването ще се грижи използваният тогава 2-литров 4-цилиндров агрегат с 300 к.с. и максимален въртящ момент 383 Нм. В i30 N агрегатът генерира 275 „коня” и 378 Нм – т.е. „дистанцията” до флагмана сред „бегачките” би била твърде малка.

И докато под ламарините ще има някои общи черти с хотхеча – като например електронно регулируем диференциал или ауспух с клапи, по отношение на аеродинамиката бъдещият модел ще бъде напълно различен. Той ще има раздути калници с отвори за отвеждане на въздуха, предница с големи въздухозаборници, както и спускаща се линия на покрива, която завършва със спойлер в задницата. Моделът с централно разположен мотор няма да бъде на пазара пред 2020.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин