Hornet се завръща!


23
ное.
2021

CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary и новият ADV350 са основните машини в гамата на Honda на изложението EICMA 2021

След дълга поредица от значими модели, показани през тази година, сред които Super Cub, Monkey, CB500F, CB500X, CBR500R и NT1100, днес Honda разкри пълната си европейска гама мотоциклети за 2022 г. в Милано. Съставът включва много специален, суперспортен флагман, който ще бъде произведен в ограничена серия, напълно нов приключенски скутер и множество цветови опции и графики в цялата гама.

CBR1000RR-R Fireblade, Fireblade SP and Fireblade SP 30thAnniversary

Флагманът в гамата за EICMA на Honda е новият CBR1000RR-R Fireblade, допълнен от Fireblade SP и Fireblade SP 30th Anniversary.За да отпразнуваме оригиналния, новаторски Fireblade и 30 години непрекъснати предизвикателства от представянето на машината през 1992 г., през 2022 г. ще бъде налична зашеметяваща версия на Fireblade SP, посветена на 30-тата годишнина на модела. Трицветната му цветова схема отдава почит на оригинала, с ултрамодерното усещане на оформлението на мотора от 2020 г., слято с елементи в стил „brushstroke“ на машината от 1992 г.

Fireblade SP също ще се предлага в две стандартни цветове опции – Grand Prix Red и Matte Pearl Morion Black. И двете вече със златни джанти, докато самият Fireblade носи актуализирана цветова схема Grand Prix Red с изпъкнали бели табла с номера на предния обтекател.

Техническите промените са в редовия4-цилиндров двигател 160 кВт, като се фокусът е върху подобряване на ускорението и поведението в средата на завоя. Honda Selectable Torque Control (HSTC -избираемият контрол на въртящия момент) е оптимизиран за рафинирано управление на сцеплението на задните гуми с принос от пилотите на HRC, а усещането за газта е още по-усъвършенствано.

Нови материал и покритие на повърхността за буталата на предните спирачни апарати Nissin на Fireblade подобряват ефективността и последователността в състезателни условия. Интелигентното електронно управление Öhlins Smart Electronic Control (SE-C) и оборудването Brembo на Fireblade SP продължават да предлагат окачване и спиране с най-висок клас, заедно с наскоро оптимизирания quick shifter.

ADV350

Успехът на X-ADV,най- продаваният мотоциклет на Honda в Европа през 2021, сега отразява напредъка на Honda на пазара на скутери със среден обем. Новият ADV350, произведен във фабриката на Honda в Атеса в Италия, смесва изтънчеността на първокласния скутер със способността да се справя с най-грубия асфалт и се предлага опакован в приключенски стил.

Уникалният външен вид върви ръка за ръка с оптимална практичност и отличните характеристики. Има място за съхранение под седалката за две фулфейс каски, плюс USB порт в жабката и удобството на работа със Smart Key. Ветровото стъкло е регулируемо по височина, а LCD арматурното табло също интегрира системата за гласово управление на смартфона Honda. Системата Honda Selectable Torque Control (HSTC) е включена в стандартното оборудване.

330-кубиковият, подобрен Smart Power + (eSP +) SOHC двигател с четири клапана на ADV350 осигурява максимална мощност от 21,5 кВт и 31,5 Нм въртящ момент. Шасито разполага с вилки в стил мотоциклет USD, тръбна стоманена рамка, отдалечени задни амортисьори от резервоара и достатъчен просвет. Леките 15-инчови предни и 14-инчови задни колела са с безкамерни гуми.

ADV350 ще се предлага в Spangle Silver Metallic, Mat Carbonium Gray Metallic and Mat Carnelian Red Metallic.

NT1100

Още с дебюта си през октомври 2021 г., NT1100 постави началото на нова Touring ера за Honda. Мотоциклетът взе „назаем“ сърцето на CRF1100L Africa Twin като основа, заедно с лекото управление и характерната работа на двигателя. NT1100 се основава на тази платформа, за да предложи изключителни комфорт и защита от атмосферни влияния, което го прави еднакво готов както за дълго пътешествие с двама души на удобната седалка, така и за пътуването до работното място през делничните дни.

Практичността е гарантирана с големи чанти, отопляеми ръкохватки, централна стойка, круиз контрол и USB и ACC гнезда за зареждане, всичко това, включено в стандартното оборудване. Осветлението е изцяло LED с дневни светлини за повишена видимост, плюс самоизключващи се мигачи и сигнали за аварийно спиране. Височината на слюдата е регулируема в 5 посоки. Горните и долните дефлектори за вятър работят с големия обтекател, за да предпазят водача. 6,5-инчовият TFT сензорен екран осигурява пълноцветен, персонализиран дисплей и предлага свързване на Apple CarPlay® и Android Auto®. Височината на седалката е 820 мм. Обемът на резервоара е за пробег от приблизително 400 км. Елегантният, изтънчен стил с ключовите думи „проактивен комфорт“ осигуряват ефективно аеродинамично представяне с позиция за каране, пригодена за приятно пътуване.
Стоманената полудвойна рамка на NT1100 използва късо междуосие, 17-инчови колела и остра геометрия на кормилното управление. Първокласното окачване е чрез 43 мм обърнати предни вилки тип патрон Showa и еднотръбен заден амортисьор. Предните спирачни 310-милиметрови дискове са съчетани с 4-бутални радиални апарати. Всмукателната и изпускателната системи са настроени за плавно ускорение и приятен звук при ниски обороти. Максималната мощност и въртящият момент са съответно 74 кВт и 104 Нм. Електронният пакет включва 3 режима на езда по подразбиране и 3-степенен контрол на въртящия момент (HSTC). Уникалната трансмисия с два съединителя (DCT) на Honda е опция.

NT1100 се предлага в три възможни цвята:Matte Iridium Gray Metallic, Pearl Glare White и Graphite Black.

Hornet

Honda с радост потвърди, че легендарното име Hornet се завръща в гамата в близко бъдеще.Моделът е известен с вълнуващата производителност на двигателя си и пъргавината си, съчетани с най-модерния стил на стрийт файтъра, откакто моделът беше представен за първи път в Европа през 1998 г.
Кратък преглед на концептуалната посока за новото превъплъщение на Hornet ще бъде достъпен за посетителите на EICMA. В специална зона на щанда на Honda ще бъде представена 3-измерна визуализация от светлина и звук, която хвърля поглед към предишните поколения на Hornet и ни загатва за предстоящото.
Новите мотоциклети на Honda за 2022 г. подчертават непоколебимия стремеж на марката да предлага още по-разнообразни и стойностни модели в и без това най-широката си в световен мащаб мотоциклетна гама. 
В допълнение към новите попълнения, няколко нови цвята за познати фаворити също ще бъдат изложени в EICMA:

SH125i и SH150i

Два изцяло нови цвята ще бъдат представени при SH125i – най-продаваният скутер в Европа за 2021 и за SH150i.Mat Pearl Cool White и Mat Rock Grey разполагат с изключителни детайли, които включват подова ивица с лого SH, червени SH лога и сребърни ивици на фаровете.

XADV

Смятаният за първия „SUV на две колела“ X-ADV има три нови цвята за 2022 г.:Mat Ballistic Black Metallic, Mat Iridium Gray Metallic и Harvest Beige.

Forza 125 и Forza 350

Двете версии със 125 и 350-кубикови двигатели от семейството GT скутери на Hondaидват с нови цветове за 2022. Forza 125 ще е с Pearl Falcon Gray, Mat Black Gray Metallic и Mat Pearl Pacific Blue, а Forza 350 – с Mat Carnelian Red Metallic.

CB650R и CBR650R

4-цилиндровият средноразмерен нейкид CB650R има нов цвят – Sword Silver Metallic, докато двата Mat Gunpowder Black Metallicи Grand Prix Red на CBR650Rще бъдат с актуализирана графична обработка.

CMX500 Rebel и CMX1100 Rebel

Най-продаваната къстъм машина в Европа за 2021 г.,CMX500 Rebel има новаPearl Organic Greenопция за 2022 г., докато 1100-кубиковият ще се предлага и в Pearl Stallion Brown.

GL1800 Gold Wing иGL1800 Gold Wing ‘Tour’

Магнетичният Gold Wing идва в новия цвят Mat Jeans Blue Metallicза 2022 г., докато версията ‘Tour’, топ машината в гамата Gold Wing,има две нови цветови опции – Glint Wave Blue Metallic и Pearl Glare White.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин