2017
Honda, заедно с JAS Motorsport, Honda Performance Development (HPD) и Mugen ще предложи състезателна версия NSX GT3 за продажба по целия свят за сезон 2018. Колата вече е победител в много състезания от сериите IMSA WeatherTech SportsCar в Северна Америка. Honda NSX GT3 има право да се състезава в много серии, сертифицирани от FIA по целия свят, включително: в Европа – сериите Blancpain GT, Pirelli World Challenge; IMSA SportsCar в Северна Америка; в Азия – Blancpain GT и GT сериите, клас GT300 в Super GT в Япония; австралийския GT шампионат и Intercontinental GT Challenge.
Поръчките за NSX GT3 се поемат от JAS Motorsport, които отговарят за продажбите и обслужването на клиенти в Европа, Азия (включително Китай) и Южна Америка, както и от HPD в Северна Америка и от Mugen в Япония. NSX GT3 е проектиран от Honda R & D в Япония в сътрудничество с JAS Motorsport в Милано, Италия. Развитието на автомобила е осъществено като съвместен проект през последните три години, който включва и HPD от края на 2015 г. с над 85 000 км изминат пробег в състезания. Първоначалната партида от 12 автомобила ще бъде произведена за началото на състезателния сезон през 2018 г.
Производствените 3,5-литрови, V6 състезателни двигатели с два турбокомпресора са направени паралелно с техните стандартни версии в завода за двигатели Анна в Охайо, САЩ. Състезателният мотор има същите конструктивни спецификации като производствения NSX, включително блока, главите, клапаните, коляновия вал, буталата и системата за смазване. Шестстепенната секвенциална скоростна кутия предава мощта към задните колела на NSX GT3, а най-съвременните шасита и аеродинамични пакети завършват впечатляващите отличителни белези на NSX.
Автомобилът с карбонов монокок се предлага за продажба на начална цена от 465 000 евро, доставена от JAS Motorsport. Предлагат се допълнителни опции и пълна поддръжка на клиенти, включително части и продажби, обучение и инженерни услуги. NSX GT3 допълва невероятното наследство на първото поколение NSX в моторния спорт, включително победата в категорията GT2 от 24 часа в Льо Ман през 1995 г. и три корони в Super GT (включително бившия шампионат на All Japan GT) между 2000 и 2009 г.