Honda NC750X: новият практичен и комфортен офроудър


26
ное.
2020

От представянето си през 2012 г. NC750X се радва на популярност в цяла Европа. Причините за успеха на мотоциклета са няколко: новаторски, икономичен двуцилиндров двигател с висок въртящ момент, удобна позиция за каране с широко кормило и удобна седалка и отличителен приключенски стил. Отделението за съхранение, където обикновено е резервоарът за гориво, може да побере фулфейс каска. Трансмисията е уникалната DCT на Honda, която повече от половината европейски клиенти избраха през 2019 г., са допълнителни характеристики, отличаващи NC750X.

Сега, за 2021 г. Honda надгражда своите основни силни страни на практичността, комфорта и управлението, като подобрява и трите. В същото време двигателят се радва на по-голяма мощност, допълнителен въртящ момент и мощност в горния оборотен диапазон. Добавянето на електронни режими на каране допълват пакета.





Новият NC750X за 2021 г. е с 3 кВт по-мощен – и вече достига 43,1 кВт при максимален въртящ момент 69 Нм при 4750 об/мин. Той отговаря на EURO5 и разполага с 600 об/мин до червената зона. Това е постигнато благодарение на промени по газоразпределението. По-късите 1-а, 2-а и 3-а предавка правят машината по-пъргава, докато съединителят намалява натоварването на лоста и поддържа плавното движение при бързи низходящи превключвания.
Throttle By Wire (TBW) регулира двигателя чрез 3 режима - RAIN, STANDARD и SPORT, плюс персонализиран USER режим. Honda Selectable Torque Control (HSTC) вече въвежда по-фино 3-те степени. Опцията за трансмисия с двоен съединител (DCT) разполага с автоматични графици за превключване. Те се интегрират с режимите на каране. Разходът от 3,5 л/100 км осигурява близо 400 км пробег с 14,1-литровия резервоар под седалката. 
Мотоциклетът е станал по-лек с 6 кг, благодарение на новите подобрения на рамката и детайлите около двигателя и каросерията. Свеж стил дават и LED фаровете и задни мигачи. Преработеното пространство за съхранение багаж нараства като обем и е по-удобно. Височината на седалката е намалена с 30 мм, слюдата предлага по-голяма защита, а новото LCD табло е привлекателно допълнение.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >