2017
Перфектна техника, но немарлива защита срещу корозия
1. Километраж с информационен дисплей . Цветът на фона се сменя според шофирането. Зелено означава нисък разход на гориво. Когата свети в синьо, десният ви крак е прекалено тежък.
2. Проблем номер 1: ръжда по детайлите на окачването, както и по ламарините на праговете, вратите и на много места в моторния отсек.
3. От двигателя до никел – металхидридния акумулатор отзад преминава високоволтов кабел. Всичко е в перфектно състояние, тук не е пестено.
4. Техническо бижу: вместо с четири клапана на цилиндър Honda са оборудвани с икономичния 1,3-литров двигател с две свещи на цилиндър за по -чисто изгаряне.
5. lntegrated Моtог Assist (IMA): този електромотор подпомага бензиновия двигател. Той е монтиран компактно заедно с двигател с вътрешно горене и безстепенната автоматична трансмисия (CTV). Проблеми: никакви.
6. И още малко ръжда за финал: по шарнирите и уплътнителите на задния капак също виждаме първите следи от корозия. Причината е в икономичното, тънко бяло лаково покритие. Във видимите области дебелината му е само 80 до 110 хилядни от милиметъра, а в покритите зони 65 на места дари и по-малка.
Това ни направи впечатление
Извод
Ръжда след по-малко от 2 години не е повод за празнуване, но иначе Honda Jazz се представи повече от отлично. Във всекидневието ни впечатли практичната концепция за оползотворяване на пространството. Хибридното задвижване не се представи особено убедително, потенциалът му за икономия не гориво е ограничен. Ори спокоен стил на шофиране конвенционалният бензинов модел сигурно няма да харчи повече, като при това ще сте спестили доста при покупката.