Honda HR-V Sport: хотхеч на високо ниво


6
ное.
2019

0-100 км/ч за 7,8 секунди, максимална скорост 215 км/ч, мощност 182 конски сили при тегло 1,3 тона – звучат като характеристики на хотхеч, нали? Всъщност обаче става въпрос за HR-V Sport, най-малкия кросоувър на Honda, който получи нова моторизация след фейслифта си за моделна година 2019. Признаваме си – тук цитирахме характеристиките на версията с 6-степенна ръчна трансмисия, а по-долу можете да откриете данните на тестваната от нас модификация със CVT (+3000 лв.). Преди да се размрънкате, ще успокоим жадните да „ръчкат“ скорости с наличието на „пера“ за превключване от волана – с тях дирижирате 7-те фиксирани предавателни отношения. И все пак: на истинския темперамент на модела подхожда ръчната кутия.

Кокпитът е прегледен, цветовата комбинация от черна и бордо кожа е елегантна, но тук-таме има твърда пластмаса

Дотук със спортните залитания: a какво да правим, когато пред нас се появи бордюр? Нямаме притеснения: защото HR-V Sport не е прекалено нисък, за да го превземе смело. Багаж? Обемът на товарния отсек варира от 470 до 1103 л – така че при сгънати седалки спокойно ще можете да натоварите новата пералня – и то в право положение. Място за пътниците отзад има предостатъчно – както за краката, така и за главите. Кокпитът е подреден добре и особено нашия тестови екземпляр изглежда изключително шикозно в комбинацията от черна и бордо кожа. Монохромното показание на системата за разпознаване на пътни знаци обаче не отговаря на солидната цена на автомобила – минимум 62 990 лева!

CVT-кутията предлага възможност за превключване на седемте фиксирани предавки от волана, но повече на темперамента на машината подхожда ръчната трансмисия

ИЗВОД

Без значение дали търсите динамика или удобство, HR-V Sport ще отговори на нуждите ви. Компактният SUV е удобен за градската джунгла и предлага щедро пространство, но с потентния си двигател и директното си кормилно управление няма да ви разочарова при „атаката“ на планински пътища с много завои.

Когато „галите“ газта, разходът лесно може да падне под 7 л на 100 км

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Двигател 4-цил. редови с турбо Работен обем 1498 куб.см Макс. мощност 134 кВт (182 к.с.) Макс.въртящ момент 220 Нм при 1700-550 об/мин Задвижване предно/CVT-трансмисия Макс.скорост 200 км/ч 0-100 км/ч за 8,6 сек Разход 7,1 л/100 км Цена от 62 990 лв.

Аплодисменти за дизайна: така се прави идеалната комбинация от купе-линия и много място отзад

Още по темата

Card image cap
Уникално сравнение на 200 000 километра

2
февр.
2017

Golf и A-клас ще се движат за редакцията ни, докато се разпаднат. Ние правим равносметката след 200 000 км

Card image cap
100 000 км с Audi A4 Avant: трансмисията го предаде

22
авг.
2017

Всъщност това е комбинация мечта: A4 Avant с дизелов двигател и автоматична трансмисия. Последната работеше безстепенно, но не и безшумно и безпроблемно

Card image cap
Зоркият поглед на Subaru Levorg

1
ян.
2017

Системата Eye Sight в японското комби действа като втори чифт очи след тези на водача

Card image cap

В последния брой:

Архив >