Honda HR-V ще се доближи до „хотхеч“


29
окт.
2018

От пролетта на следващата година Honda HR-V ще получи 1,5-литровия турбодвигател, който в момента е единствената моторизация на новия CR-V.

От октомври на българския пазар излезе обновената версия на субкомпактния SUV – HR-V 2019! Подобренията в елегантния му външен дизайн включват тъмен панел от полиран хром под радиаторната решетка вместо досегашната комбинация от черно и хром. Предната броня включва секция от по-дълбоки въздушни отвори, в която са вградени и кръглите фарове против мъгла. Стандартно предните фарове вече са и с дневни LED светлини с променен дизайн. Тъмна декорация от хром опасва задната част на автомобила, а стоповете са покрити с по-тъмни лещи с опушен ефект. При моделите от по-високите нива на оборудване джантите са 17-инчови от алуминиеви сплави, а ауспухът е с уникален хромиран накрайник. Предните и задните светлини са изцяло LED.

Както и досега HR-V си остава най-мултифункционалния автомобил в класа благодарение на патенотаваната система на Honda – Magic Seats. Прекроените предни седалки пък осигуряват още по-добра странична поддръжка, особено в областта на раменете. За текстилната тапицерия от най-базовото ниво на оборудване са използвани висококачествени материали, а при по-високите нива на оборудване са актуални комбинация от текстил и кожа с двоен шев.

От самото си лансиране обновеният Honda HR-V е наличен с икономичния атмосферен бензинов 1.5 i-VTEC с макс. мощност 130 к.с. и макс. въртящ момент от 155 Нм при 4600 об/мин. Ускоряването от 0 до 100 км/ч с него става за 10,7 сек, когато е оборудван с 6-степенна механична трансмисия и за 11,2 сек при версията със CVT. Двигателят i-VTEC е бил подобрен чрез т. нар. хонинговане, благодарение на което всички негови повърхности са изключително гладки и така е намалено триенето между буталата и отворите на цилиндрите. Ангренажната верига също е с ново покритие, намаляващо триенето и това допълнително намалява разхода и удължава живота на силовия агрегат.

Инженерите на Honda са подобрили шумоизолацията на автомобила. Според нивото на оборудване обновеният HR-V за първи път ще бъде обзаведен със системата Active Noise Cancellation (ANC). Тя е проектирана така, че се да намали нискочестотния шум в интериора с помощта на вътрешни микрофони, заглушени с помощта на прецизно изчислена от гледна точка на времето обратна фаза на аудиосигнала през високоговорителите.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >